پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: توسعه صادرات را به عنوان یکی از اصلی ترین وکلیدی‎ترین موارد برای توسعه اقتصادی دنبال کنیم.

شعار سال: بهزاد منصوری ، اظهار کرد: جایگاه صادرات در رشد اقتصادی در خیلی از کشورها و اقتصادهای توسعه یافته به عنوان یکی از استراتژیهای اصلی در این حوزه تلقی میشود.

وی اضافه کرد: اگر بپذیریم که رشد اقتصادی همارز با توسعه صادرات میتواند با بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد شاهد تغییرات معنیدار و روبه جلویی خواهیم برد.

منصوری خاطرنشان کرد: یکی از اصلیترین عواملی که مانع توسعه است نگرش ما در ارتباط با یک صادرات مستمر و ایجاد یک شرایط مناسب برای تولید حرفهای در این مقطع است.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: توسعه صادرات را میتوانیم به عنوانیکی از کلیدیترین و اصلیترین موارد برای توسعه اقتصادی دنبال کنیم.

وی گفت: طبیعتا در بحث روششناسی، آن چیزی که در جهان معاصر استفاده میشود بحث صادرات رقابتپذیر است.

منصوری عنوان کرد: امیدواریم با رویکردی که دنبال میکنیم بتوانیم به عنوان نمونه در قالب میز حبوبات و سنگ در استان که اولین تجربه بوده و هر چند هم سخت است بهترین کار را ارائه بدهیم و از مجموعه ظرفیتهایی که در این حوزه است به بهترین شکل ممکن در استان و سطح کلان استفاده کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری پرسنا ، تاریخ انتشار 15بهمن 96، کدمطلب: ----- ، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
یکی از شهرایی که میتونه در زمینه صادرات نام اور و پیشرو باشه همین لرستانه واقعا....فقط ظرفیت هاش باید شناسایی بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین