پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۰۹۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: شهر تهران برای بزرگداشت سالروز ۲۲ بهمن آماده شده است.

شعار سال: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: شهر تهران برای بزرگداشت سالروز ۲۲ بهمن آماده شده است.

دکتر برزین ضرغامی فضاسازی مسیر راهپیمایی را یکی از اقدامات مهم در ایام‌الله دهه فجر دانست و گفت: تبلیغات فرهنگی متناسب با این ایام در مسیرهای راهپیمایی نصب شده است، علاوه بر این برای اطلاع شرکت‌کنندگان روز راهپیمایی، بنرهای اطلاع‌رسانی نیز در مسیر راهپیمایی نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه سازه‌های تبلیغات فرهنگی، تجاری و مناطق ۲۲ گانه با اکران طرح‌های فرهنگی، حال و هوای شهر را در این ایام انقلابی کرده است، ادامه داد: ۳۰هزارمترمربع تبلیغات فرهنگی روی تمام سازه‌های تبلیغاتی اکران شده است.

وی افزود: بسیاری از طرح‌های منتخب به صورت «موشن گرافیک» تدوین شده و در این ایام خجسته روی تلویزیون‌های شهری به اکران عمومی در آمده است.

وی به کارگاه طراحی گرافیک و تصویر‌سازی ویژه ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: در ششم بهمن ماه ٩٦ این کارگاه سه روزه در عمارت عین‌الدوله تهران برگزار شد و طرح‌های احصا شده بعد از داوری در اختیار فضای تبلیغات فرهنگی شهر قرار گرفت.

به گفته او اجرای برنامه ویدئو مپینگ بر سازه برج آزادی از سوی سازمان با موضوع انقلاب از امشب اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند تا ۲۲ بهمن هر شب ساعت٢٠ به تماشای آن بنشینند.

ضرغامی نورافشانی در شب ۲۲ بهمن را یکی دیگر از اقدامات سازمان اعلام کرد و گفت: باغ کتاب و بوستان ولایت در شب ۲۲ بهمن از سوی سازمان زیباسازی نورافشانی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازروزنامه ایران ، تاریخ انتشار ------، کدمطلب:457499، www.iran-newspaper.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
باز هم مردم نشون دادن که همیشه تو هر شرایطی پشت این نظام میمونن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین