پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: نخستین تور گردشگری کوله گردی کشور با حضور 40 نفر از گردشگران استان های مختلف امروز/پنجشنبه/ وارد زاهدان شدند.

شعار سال: مجتبی میرحسینی اظهار داشت: این تور با هدف ارزان سازی سفر و ایجاد جریان گردشگری پایدار در سیستان و بلوچستان انجام شده است.
وی افزود: این گردشگران از امروز تا 22 بهمن ماه از زاهدان تا چابهار با جاذبه های گردشگری سیستان و بلوچستان آشنا می شوند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: این اقدام گام موثری در راستای افزایش جذب گردشگر و کمک به تغییر نگاه ها به این استان است.
وی افزود: با توجه به ظرفیت های طبیعی و گردشگری فراوان سیستان و بلوچستان و فرهنگ غنی مردمان این سرزمین باید زمینه را برای افزایش حضور گردشگر فراهم کنیم.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، هیرمند، زهک، هامون، نیمروز، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار و داشتن صدها اثر تاریخی، فرهنگی و مکان های تفریحی و دیدنی، سواحل زیبا، بازارهای متعدد با کالاهای داخلی و خارجی و منطقه آزاد تجاری از استان های گردشگر پذیر کشور است.
مرزهای طولانی زمینی و دریایی در کنار سدها و رودخانه های متعدد، باغ های میوه های گرمسیری و صنایع دستی منحصر به فرد از دیگر توانمندی ها و جاذبه های گردشگری این استان است.
سفر به سیستان و بلوچستان از راه های هوایی، دریایی و سه مسیر زمینی خراسان - زابل - زاهدان، کرمان - زاهدان، کرمان - ایرانشهر و جاسک - کنارک - چابهار امکان پذیر است.
سیستان و بلوچستان با گستره 187 هزار کیلومترمربع و دو میلیون و 700 هزار نفر جمعیت، پهناورترین استان کشور به شمار می رود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 19 بهمن 96، کد مطلب: 82824960: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
سیستان و بلوچستان جاذبه های طبیعی بسیاری برای دیدن دارد ، کافی است مردم ایران و جهان را با تبلیغ مثبت به این منطقه دعوت کنیم
ا.ح75
ناشناس
Switzerland
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
مشکل بیکاری جوانان استان را میشود با توسعه صنعت توریسم حل کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین