پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۴۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از شناسایی بیش از 1571 انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان زنجان در سال جاری خبر داد و افزود: 878 مورد از این انشعابات استانداردسازی و تبدیل به مجاز شده است.

شعارسال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از شناسایی بیش از 1571 انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان زنجان در سال جاری خبر داد و افزود: 878 مورد از این انشعابات استانداردسازی و تبدیل به مجاز شده است.

علیرضا جزء قاسمی بیشترین انشعاب غیرمجاز را با بیش از 1000 مورد مربوط به شهر زنجان و کمترین انشعابات غیرمجاز شناسایی شده را در بین مراکز شهرستانهای استان مربوط به شهر آببر اعلام کرد.

وی همچنین افزود: در همین زمان بیش از 6 هزار و 900 کنتور معیوب در استان شناسایی شده است که از این تعداد تاکنون نزدیک به 8 هزار مورد تعویض و استانداردسازی شده است.

جزء قاسمی اعلام کرد: امسال در سال جاری 157 مورد معافیت حق انشعاب برای مساجد و افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی در استان زنجان اعمال شده است.

وی مصرف آب مشترکین در 10 ماهه سال جاری در استان زنجان را نیز بیش از 44 میلیون متر مکعب اعلام کرده و افزود: در سال جاری میزان مصرف در استان نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تقدیر از مشترکین این شرکت کاهش 5 درصدی مصرف آب را اتفاقی بزرگ توصیف کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری مردم توانستیم با آگاهی بخشی موثر و اطلاع‌رسانی به موقع در سایه تعامل با رسانه های استان ، در اوج بحران کم آبی کاهش مصرف را به وجود آوریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396، کدخبر: 593617، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
مردم همیشه در همه شرایط همکاری خودشنو ثابت میکنن ولی این مسئولین هستن که بخصوص در زمینه های خشکسالی و کم ابی کم کاری میکنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
کاش همه ی مردم ایران اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی را از زنجانی ها یاد بگیرند ، اگه همه استان ها اینچنین بود الان مشکلات بی آبی در کشور نداشتیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین