پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
در جلسه ستاد راهیان نور استان زنجان اعلام شد در ایام تعطیلات نوروز بیش از 5 هزار نفر از آحاد مردم استان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

شعار سالدرویش امیری استاندار زنجان در جلسه ستاد راهیان نور استان با برشمردن ارزشهای دفاع مقدس این ارزشها را مرهون خون شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ومدافعین حرم و نقطه مشترک برای وحدت کشور دانست و حفظ این سرمایه معنوی را یک وظیفه همگانی دانست.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ ارزش معنویت هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدای انقلاب و دفاع مقدس تاریخ پرافتخار گذشته حال وآینده ماهستند.

رئیس ستاد راهیان نور استان همچنین خاطر نشان کرد : پارسال بیش از 7 و نیم میلیون مسافر از عوارضی استان تردد کرده اند.

سردار کرمی رئیس ستاد اجرایی راهیان نور استان هم در این جلسه با اشاره به اینکه بیش از هزار و 600 دانشجوی استان در ایام تعطیلات نورورزی به مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور اعزام خواهند شد از برنامه ریزی ها برای اعزام بیش از 5 هزار نفر از آحاد مردم استان در ایام تعطیلات نوروز به این مناطق هم خبر داد.

در این جلسه برخی از دستگاه های اجرایی استان هم از برنامه های خود برای همکاری بیشتر در برگزاری هرچه بهتر این اعزام کاروانها خبر دادند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری سلطانیه 365 ، تاریخ انتشار 3اسفند 96، کدمطلب: 2796، www.soltanieh365.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
چه خوبه که سال نو را در کنار مناطقی که خون هزاران نفر که برای دفاع از ناموس و کشور خود به میدان رفته بودند در آن ریخته شده است شروع کنیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
واقعا مردم با بصیرت زنجان همیشه پشت ارمان های شهدا بودن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین