پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تعداد زیاد مسافران نوروزی در چابهار و کنارک، افزایش نظارت‌های بهداشتی در این شهرها را خواستار شد.

شعار سال: استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تعداد زیاد مسافران نوروزی در چابهار و کنارک، افزایش نظارت‌های بهداشتی در این شهرها را خواستار شد.

 سید دانیال محبی که به منظور بررسی وضعیت شهرهای کنارک و چابهار در ایام نوروز به صورت سرزده به این شهرستانها سفر کرده است در بازدید از سطح شهر چابهار و مناطق و اماکن گردشگری، نظارت بیشتر دستگاه های بهداشتی و نظارتی را بر مسائل بهداشتی در این شهرها مورد تأکید قرار داد.

وی با بیان اینکه کمترین سهل انگاری در این زمینه می تواند سلامت مردم و مسافران را به خطر بیاندازد، تصریح کرد: رعایت مسائل بهداشتی در مناطق و اماکن گردشگری، رستوران‌ها، سلف سرویس ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی تاثیر به سزایی در جلب گردشگر و تکرار سفرها به استان را برای آنان در پی دارد که دستگاه های بهداشتی و نظارتی باید با جدیت و بدون هرگونه چشم پوشی تلاش کنند.

استاندار گفت: در برخی فروشگاه ها اجناس خارجی فاقد پروانه بهداشت وجود دارد که بدلیل عدم اطمینان از بهداشتی بودن آنها باید سریعاً از فروشگاه ها جمع آوری و از بین بروند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:97010400614، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
مسائل بهداشتی از اولویت های مسئولان باید باشد ؛ حوزه گردشگری باید به این بخض بهداشت توجهی ویژه داشته باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین