پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه‌ای از رئیس سازمان امور دانشجویان خواستند درباره فرآیندی که در دوره دکترا برای اعزام به خارج طی کرده و رزومه خود تا زمان اخذ پذیرش دکترا، توضیحاتی ارائه دهد تا افکار عمومی با حد متوسط پذیرفته‌شدگان فعلی دانشجویان دکترا (بورسیه و غیربورسیه) مقایسه کنند.

جمعی از دانشجویان بورسیه طی نامه‌ای به رئیس سازمان امور دانشجویان آوردند: حضرتعالی که نگران توانایی علمی دانشجویان بورسیه هستید لطفا رزومه فرزندتان را که با رانت شما قراراست هیات علمی یکی از دانشگاه‌ها شود را منتشر کنید تا در کنار حداقل یکی از دانشجویان لغو بورس شده مقایسه شود. از این گذشته لطفا درباره فرآیندی که حضرتعالی در دوره دکترا اعزام به خارج پذیرفته شده اید و رزومه خود تا زمان اخذ پذیرش دکترا، به صورت رسانه ای توضیحاتی ارائه فرمایید تا افکار عمومی جامعه دانشگاهی با حد متوسط پذیرفته شدگان فعلی کل دانشجویان دکترا (بورسیه و غیر بورسیه) مقایسه کنند.

این دانشجویان در ابتدای نامه خود به صدیقی آوردند: می‌دانید با انتشار نام دانشجویان بورسیه و تهمت زدن‌های بی اساس، رانتی، آقازاده، بی سواد، لغو بورس و ... بنیان چند خانواده نوپا تشکیل شده را ویران کردید؟

آبرویمان را فقط و فقط از خدا می‌خواهیم و این زمستان نیز می گذرد و رو سیاهیش به ظالمان خواهد ماند.

این دانشجویان در ادامه نامه خود آوردند: شکایت از شما را در این دنیا نمی‌توانیم نزد قاضی ببریم تا تظلم خواهی کرده باشیم، درهای قوه قضائیه بر روی ما دانشجویان بسته است، ولی امید داریم در محکمه الهی در جایگاه متهم و شاکی قرار بگیریم تا در مقابل رفتارهای خود پاسخگو باشیم.

دانشجویان بورسیه خطاب به صدیقی ادامه دادند: به اتهامات شما علاوه بر نقش در فتنه ۸۸ و ظلم به دانشجویان بی گناه باید سرکشی در برابر اوامر ولایت فقیه را نیز اضافه کرد. نمی دانیم زمانی که حضرت آقا از ظلم و بی اخلاقی ها فرمودند شما کجا بودید؟ اما اگر ذره ای ایمان به ولایت داشتید باید از خجالت سرخ می شدید و استعفا می‌دادید اما دریغ که کوچکترین واکنشی از جانب شما که مسبب این بی عدالتی هستید، مشاهده نشد.

در ادامه این نامه آمده است: نمی دانیم دقیقا در ازای ایفای نقش اساسی در این ظلم برنامه ریزی شده از طرف فتنه گران و با پادویی رسانه های وابسته داخلی و خارجی وجدان خود را به چه فروختید اما حداقل ارزیابی نمایید که ارزان نفروخته باشید. بورس کردن فرزند آقازاده تان آنهم در بزرگترین دانشگاه ایران؟ پست های بالاتر؟ الله عالم...

این دانشجویان خطاب به صدیقی در نامه خود آوردند: حضرتعالی که نگران توانایی علمی دانشجویان بورسیه هستید لطفا رزومه فرزندتان را که با رانت شما قراراست هیات علمی یکی از دانشگاه‌ها شود را منتشر کنید تا در کنار حداقل یکی از دانشجویان لغو بورس شده مقایسه شود. از این گذشته لطفا درباره فرآیندی که حضرتعالی در دوره دکترا اعزام به خارج پذیرفته شده اید و رزومه خود تا زمان اخذ پذیرش دکترا، به صورت رسانه ای توضیحاتی ارائه فرمایید تا افکار عمومی جامعه دانشگاهی با حد متوسط پذیرفته شدگان فعلی کل دانشجویان دکترا (بورسیه و غیر بورسیه) مقایسه کنند.

این دانشجویان در پایان نامه خود به صدیقی توصیه کردند که از حق الناس بترسد که بسیار دامن گیر است و از عاقبت ظالمان درس عبرت بگیرد.

برگرفته از وبسايت جهان نيوز، تاریخ انتشار دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴، کد مطلب: 434163: http://jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین