پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۳۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳
سرپرست شهرداری تهران با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۸ درمانگاه در سطح شهر تهران توسط شهرداری تهران راه‌اندازی و نظارت می‌شود گفت: در اینده نزدیک تعداد این مراکز افزایش خواهد یافت.

شعارسال: سمیع‌الله حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران در حاشیه بازدید از مرکز آموزش و پایش سلامت کودکان (پرتو) که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌اندازی مراکز درمان‌های شرکت شهر سالم یکی از سیاست‌های گذشته شهرداری بوده و در این بخش اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با شاره به همکاری شهرداری تهران با وزارت بهداشت بیان کرد: در تلاش هستیم این همکاری افزایش بیشتری داشته باشد و بتوانیم خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کنیم.یکی از ماموریت‌های شهرداری تهران ارائه خدمات در بخش سلامت به شهروندان است که در این زمینه برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

حسینی مکارم با اشاره به تعداد درمانگاههای شهر سالم در تهران گفت: هم‌اکنون 18 درمانگاه توسط این مجموعه راه‌اندازی و نظارت می‌شود و در تلاش هستیم در آینده‌ای نزدیک تعداد این درمانگاه‌ها را افزایش دهیم. استفاده از خیرین و کمک‌های مردمی برای توسعه درمانگاههای شهرداری یکی از سیاست‌های اصلی این مجموعه حساب می‌شود.

حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آینده نزدیک برنامه‌ای تحت عنوان صدور شناسنامه سلامت برای کودکان کار و زنان سرپرست خانوار صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: درمانگاههای شهر سالم علاوه بر ارائه خدمات به پرسنل خود خدماتی را نیز به شهروندان و همچنین افراد بی‌بضاعت، کودکان کار و سرپرست خانوار ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: این سازمان تلاش می‌کند در آینده‌ای نزدیک در کنار سازمان‌های متولی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی طرح تعیین والدین درمانی را انجام دهد و این امر می‌تواند به سلامت این افراد کمک کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1709998، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین