پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۴.۵ میلیارد ریال برای دانش‌آموزان و معلمان دارای بیماری صعب‌العلاج در لرستان هزینه شده است.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۴.۵ میلیارد ریال برای دانش‌آموزان و معلمان دارای بیماری صعب‌العلاج در لرستان هزینه شده است.
سید احمدعلی موسوی نیا ظهر امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه لرستان که در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: با وجود اینکه مطالبات معلمان هنوز پرداخت نشده و در زمینه معیشت با مشکل رو به رو هستند اما هنوز با عشق و علاقه در حال خدمت کردن هستند.

وی افزود: معلمان در دورافتاده‌ترین روستاها مشغول امر تربیت هستند و پرچم ایران و تعلیم و تربیت را برافراشته‌اند تا آموزش و پرورش و جامعه‌ای پویا داشته باشیم.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پوشش تحصیلی سه مقطع تحصیلی مدارس لرستان یک تا 1.5 نمره ارتقا یافته و هر چقدر این مقدار افزایش یابد، مقدار بی‌سوادی کاهش می‌یابد.

موسوی نیا با اشاره به اینکه 5 مدرسه یک نفره در  استان لرستان وجود دارد، تصریح کرد: این مدارس با یک دانش‌آموز و یک معلم اداره می‌شود که نشان دهنده فراهم بودن بستر تحصیل در دورافتاده‌ترین نقاط استان می‌باشد.

وی با بیان اینکه تیم کشتی دانش‌آموزی لرستان به عنوان نماینده کشور در مسابقات مراکش حضور دارد، عنوان کرد: در دوره اول متوسطه نیز جشنواره‌های نوجوان خوارزمی و طرح جابر برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: همچنین در حوزه پرورشی نیز 8 هزار متر سجاده در سطح مدارس توزیع شده و مبلغ 35 میلیارد تومان وام مسکن بین فرهنگیان و 450 میلیون تومان برای دانش‌آموزان و همکاران دارای بیماری صعب‌العلاج هزینه شده است.

موسوی نیا با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت معلم در استان لرستان، خاطرنشان کرد: برای این ستاد هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشده بود اما معلمان و دانش‌آموزان در دو جهت برنامه‌های روز معلم را برگزار نمودند.

وی درخصوص شیوه انتخاب معلمان نمونه اظهار داشت: شیوه‌نامه این امر توسط ستاد بزرگداشت مقام معلم تدوین شده و پس از داوری و ارزیابی‌های تخصصی در نهایت 106 نفر شناسایی و 20 نفر بعنوان برگزیده استانی و یک نفر بعنوان برگزیده کشوری انتخاب شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1718438 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
واقعا ای کاش که تموم این بودجه صرف همین کار بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین