پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
مدیرعامل تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات بدون بهره چهار میلیون‌تومانی به بازنشستگان از مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: بخشنامه مربوط به طرح مشوق‌های اشتغال به واحدهای اجرائی تأمین اجتماعی سراسر کشور ابلاغ شده و کارفرمایان در صورت جذب نیروی جدید فارغ‌التحصیل دانشگاهی با حداکثر ۳۴ سال سن از معافیت‌های پرداخت حق بیمه برخوردار می‌شوند.

شعار سال: مدیرعامل تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات بدون بهره چهار میلیون‌تومانی به بازنشستگان از مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: بخشنامه مربوط به طرح مشوق‌های اشتغال به واحدهای اجرائی تأمین اجتماعی سراسر کشور ابلاغ شده و کارفرمایان در صورت جذب نیروی جدید فارغ‌التحصیل دانشگاهی با حداکثر ۳۴ سال سن از معافیت‌های پرداخت حق بیمه برخوردار می‌شوند.

سیدتقی نوربخش با بیان اینکه در چهار سال حدود 92 درصد افزایش حقوق مستمری‌بگیران را داشتیم، گفت: این اقدام برای جبران عقب‌افتادگی‌های سال‌های گذشته صورت گرفته است و البته هنوز هم میزان حقوق فعلی بازنشستگان مناسب نیست و از این بابت از این عزیزان پوزش می‌خواهیم. نوربخش از پرداخت تسهیلات چهار میلیون‌تومانی به بازنشستگان در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: این تسهیلات به بازنشستگانی که در سنوات قبل آن را دریافت نکرده باشند ارائه می‌شود. با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام حمایت از کالای ایرانی، تسهیلاتی نیز برای خرید کالای ایرانی در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت. او همچنین در ادامه اظهار کرد: تسهیلات مستمری‌بگیران به صورت کارت‌های دارای کد و بدون بهره بانکی به صورت 48 ماهه برای خرید لوازم و وسایل خواهد بود. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تکلیف قانون برنامه پنج‌‌ساله ششم توسعه مبنی‌بر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در قانون بودجه سال جاری کل کشور، پرداخت 50 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به تأمین اجتماعی پیش‌بینی شده است و امیدواریم با اجرائی‌شدن این قانون، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز اجرائی شود. نوربخش تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی متعهد به تأمین معیشت مستمری‌بگیران است و حقوق مستمری‌بگیران را ماهانه بین بیستم تا آخر ماه پرداخت می‌کند. در سال جاری حدود چهارهزارو 500 میلیارد تومان برای پرداخت مستمری بازنشستگان در هر ماه هزینه می‌شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه شرق، تاریخ انتشار 16 تیر 97، کد مطلب: 190884، www.sharghdaily.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین