پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
صبح یک روز سکوت کامل وطی یک دعوت گزینشی، اداره کل امورعشایر استان و جهادکشاورزی تعدادی از خبرنگاران وعکاسان خبری را به ییلاقات مرگور برد تا از معیشت و حال به ظاهر خوب دامپروران آن منطقه خبر و گزارش تهییه کنند!
شعار سال : صبح یک روز و در سکوت کامل وطی یک دعوت گزینشی، اداره کل امورعشایر استان و جهادکشاورزی تعدادی از خبرنگاران وعکاسان خبری را به ییلاقات مرگور برد تا از معیشت و حال به ظاهر خوب دامپروران آن منطقه خبر و گزارش تهییه کنند!

**کدام عشایر‌! همان عشایری که سودکارشان را دلالان به جیب می زنند، ییلاقاتشان جاده استاندارد ندارند و تولیداتشان هم در سایه توجهات همین مسئولین هیچ برند و شناسنامه ای در سبد محصولات لبنی استان و کشور ندارند!

** آقای مدیرکل میدانم چرا از ما خبرنگارانی که زادگاهمان در همان منطقه است و با عملکردتان آشنا هستیم دعوت به عمل نیاوردید! تا مبادا موقع تناول کردن ماست محلی و نان تنوری و آن ضیافتی که از جیب عشایر خرج شد، از شما سوال کنیم که در طول این چند سال برای این قشر زحمت کش چه کاری انجام داده اید!

** اگر عنوان آن ضیافت تان را تور خبری نام نهادید باید جرات رویایی با پرسش های همه خبرنگاران را در خود می افتید! چه موافق چه مخالف‌!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از کانال راستی پرس، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1397 ، کدخبر:  ، RastiPRESS@
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
دامداری وکشاورزان کلی مشکلات دارند که کسی رسیدگی نمیدن تا چند سال دیگه کسی رغبن نمیدن بره سراغیر این شغل م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین