پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث توسعه اقتصادی در استان زنجان بیشتر روی کاغذ است و اقدام قابل‌توجهی برای اجرای آن‌ها انجام‌نشده است.

شعارسال:نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث توسعه اقتصادی در استان زنجان بیشتر روی کاغذ است و اقدام قابل‌توجهی برای اجرای آن‌ها انجام‌نشده است.

علی وقف‌چی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های داخلی تاکید کرد و افزود: باید از خروج ارز از کشور در مورد محصولاتی که مشابه آنها در داخل وجود دارد جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: مباحث توسعه اقتصادی در استان زنجان بیشتر روی کاغذ است و اقدام قابل‌توجهی برای اجرای آن‌ها انجام‌نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی زنجان در حال حاضر بلاتکلیف است و برای شهرک سرمایه‌گذاری خارجی اقدام عملی انجام‌نشده و برای شهرک آی.تی هم پیشرفت چندانی نیستیم.

وقف‌چی به تصویب قانون حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع‌دستی اشاره کرد و افزود: در برهه‌ای با تصویب قانون ممنوعیت حمل چاقو مواجه شدیم اما نتوانستیم این قانون را تعدیل کنیم تا صنعت چاقو در استان زنجان به مشکل برنخورد.

وی یادآور شد: ۱۲ هزار میلیارد ریال در بخش اشتغال فراگیر برای توسعه روستایی تصویب‌شده بود اما باگذشت بیش از یک سال شاهد این هستیم که کمتر از ۵۰۰ میلیارد ریال از این اعتبارات جذب‌شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کشورهای با شاخص توسعه بالا با مردم صادقانه صحبت می‌کنند و مردم از مجلس انتظار دارند بحث‌های نظارتی را تقویت کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی روی نظارت ما اسم دخالت می‌گذارند، گفت: یکی از مباحث موردتوجه ما، توسعه و تقویت فرودگاه زنجان است که عدم سرمایه‌گذاری در حد نیاز استان به‌عنوان یکی از چالش‌های اصلی این بخش مطرح‌شده است.

وقف چی نظارت بر انتخاب مدیران استانی اشاره کرد و گفت: در مقابل انتخاب کسانی که برای استان مشکل ایجاد می‌کنند و هدف آن‌ها تنها مدیر شدن است، مقاومت می‌کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در سال ۹۵ پیش‌بینی ۲۸.۵ درصدی افزایش درآمدهای مالیاتی استان زنجان را شاهد بودیم، افزود: عده‌ای معتقد بودند که در زنجان فرار مالیاتی زیاد است، اما مشکلات مالیاتی تولیدکنندگان را حل کردیم و این افزایش درآمدهای مالیاتی در ۱۷ استان تعدیل شد.

وقف چی به رویکردهای جدید برای توسعه اقتصادی استان زنجان در سطح ملی اشاره کرد و گفت: زنجان و طارم در حوزه کشاورزی ظرفیت بالایی دارند و تلاش داریم طارم را به‌عنوان پایتخت کشاورزی ایران معرفی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار11مرداد97، کدخبر: 4364035، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین