پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: بسیاری از واحدهای مسکن مهر استان تکمیل و آماده واگذاری است اما چون مددجویان نمی‌توانند اقساط را پرداخت کنند، نیازمند کمک خیرین برای این مهم هستیم.
شعار سال: معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: بسیاری از واحدهای مسکن مهر استان تکمیل و آماده واگذاری است اما چون مددجویان نمی‌توانند اقساط را پرداخت کنند، نیازمند کمک خیرین برای این مهم هستیم.

مراد سیفی اظهار کرد: برای تامین مسکن مددجویان دو برنامه اساسی داریم، به همه خانواده‌های تحت‌پوشش بی‌سرپرست و بدسرپرست که ازکارافتاده و معلول هستند کمک خواهیم کرد.

وی گفت: به این متقاضیان بین ۲ تا ۱۰ میلیون تسهیلات برای ساخت خرید خانه کمک می‌کنیم.

سیفی بیان کرد: افرادی که دارای دو معلول یا بیشتر هستند، کمک بیشتری می‌گیرند.

معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی لرستان افزود: برای مددجویان ساکن در شهر‌ها تا ۳۰ میلیون تومان در قالب تفاهم‌نامه‌ای که 10 میلیون آن را بهزیستی، ۱۵ میلیون بنیاد مستضعفان و پنج میلیون انجمن خیرین مسکن‌ساز تقبل کرده به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: در مناطق روستایی این رقم تا سقف ۲۰ میلیون تومان بلاعوض بوده البته علاوه بر آن بنیاد مسکن نیز مبلغی را پرداخت می‌کند.

سیفی افزود: چنانچه خرید منزل باشد اسناد خرید و ساخت را تحویل بهزیستی می‌دهند و یا پروانه ساخت و پایان هر سفت‌کاری و نازک‎کاری پول پرداخت می‌شود.

معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: پارسال ۲ تا ۵ میلیون تومان برای افراد بی‌سرپرست کمک رهن به افراد تحت پوشش پرداخت ‌شده است.

وی یادآور شد: بسیاری از واحدهای مسکن مهر تکمیل و آماده واگذاری است اما چون مددجویان نمی‌توانند اقساط را پرداخت کنند، نیازمند کمک خیرین برای این مهم هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 20 مرداد 1397، کدخبر: 97052010137 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین