پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
دبیر شورای تبیین مواضع خراسان شمالی گفت: دانشجویان بسیجی این هفته به طور همزمان در پنج شهرستان خراسان شمالی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه حضور خواهند داشت.

شعار سال: محمد معزی فر، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: دانشجویان بسیجی این هفته به طور همزمان در پنج شهرستان خراسان شمالی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه حضور خواهند داشت.

معزی فر ادامه داد: روز جمعه در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و آشخانه دانشجویان در خصوص مسائل روز نظر مجموعه بسیج دانشجویی را به مردم اعلام خواهند کرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی امروز به مسئله‌ای اساسی برای کشور تبدیل شده است. باید مسئولان از نظرات کارشناسی استفاده کرده و به سرعت مشکلات را حل کنند.

وی در پایان گفت: در این تریبون دانشجویان ضمن مطالبه از مسئولان، راه کار‌های جنبش دانشجویی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی را ارائه می دهند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کد مطلب: 704035، www.snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین