پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، جواد نظری اظهارکرد: با هدف جلوگیری از تجمع مردم، مراکز تعویض پلاک تا پایان هفته تعطیل است و همچنین تا اطلاع ثانوی تمامی کافی شاپ ها و گیم نت ها تعطیل خواهند بود.
شعارسال: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی آخرین اقدامات استان برای مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، جواد نظری اظهارکرد: با هدف جلوگیری از تجمع مردم، مراکز تعویض پلاک تا پایان هفته تعطیل است و همچنین تا اطلاع ثانوی تمامی کافی شاپ ها و گیم نت ها تعطیل خواهند بود.
 
وی در ادامه از تعطیلی سه روزه آرایشگاه های زنانه در سطح استان خبر داد و گفت: در مبادی ورودی استان سلامت مسافران رصد می شود در صورت مشاهده افراد بیمار و یا دارای علائم، دانشگاه علوم پزشکی استان طبق پروتکل بهداشتی با آنان رفتار خواهد کرد.
 
نظری ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش و صدا و سیما از طریق شبکه استانی محتوای های آموزشی مقابله با ویروس کرونا در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: با همکاری شرکت مخابرات و آموزش و پرورش استان برای در اختیار قرار دادن محتوای آموزشی توسط معلمان به دانش آموزان بسته های اینترنتی رایگان در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت.
 
نظری ادامه داد: مردم باید تا حد امکان از منزل خود بیرون نروند و بهداشت فردی را رعایت کنند و از ترددهای غیرضروری پرهیز داشته و تجمعات خانوادگی بیش از ۱۰ نفر را نداشته باشند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری   ایسنا  ،تاریخ انتشار:   12 اسفند 1398،کدخبر:  98121209848 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین