پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۹۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در ارتباط رسانه ای مستقیم با اصحاب رسانه گفت :۲۴۰ نفر ازدانش آموزان بازگشته از سفر راهیان نور که در ادامه به شهر قم و زیارت حرم معصومین رفته بودند بعد از بازگشت از سفر هیچ مشکلی نداشته اند و کادر درمان دانشکده علوم پزشکی هر روزه با خانواده هایشان در ارتباط هستند.

شعار سال: دکتر اسحاق ایلدرآبادی گفت:۲نفر از این دانش آموزان خودشان با علائم سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه کرده اند که بعد از درمان سرپایی ؛مشکلی برایشان بوجود نیامده است.                                              

دکتر ایلدرآبادی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه شهرستان در کنار ما هستند؛از مردم خواست که به شایعه ها و اخبار کذب توجه نکنند؛ چرا که هر گونه استرس باعث کاهش سطح ایمنی بدن خواهد شد.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی در پایان از رسانه ها خواست به طور جد از انتشار اخبار کذب کروید ۱۹ خودداری و بازوان توانمند دانشکده علوم‌پزشکی اسفراین در انتشار اخبار صحیح باشند.

*قضیه جان مردم است

وی درادامه گفت:سیاست وزرات بهداشت سیاست واحدی را در رابطه با کروید۱۹  درپیش گرفته و بر اساس همین ،دستورالعمل واحدی را به تمام دانشگاههای علوم پزشکی ارسال و طبق آن عمل میشود چرا که قضیه جان مردم است.

*به متخصصین حوزه بهداشت و درمان اعتماد کنید

رئیس حوزه بهداشت و درمان شهرستان اسفراین در پایان افزود:مردم به متخصصین حوزه بهداشت و درمان اعتماد کنند چرا که سلامت مردم مهم است و هیچ نمیشود؛سلیقه ای عمل کرد و ما موارد قطعی فوتی ناشی از ویروس را بعد از هماهنگی با وزارت بهداشت اعلام خواهیم کرد.

*تجهیز بخش داخلی بیمارستان

دکتر نادر نیک پرست گفت با توجه به اینکه بیمارستان امام خمینی(ره)تنها بیمارستان شهرستان اسفراین است؛خاطر نشان کرد:یکی از بخش های داخلی بیمارستان امام خمینی به صورت پیشگیرانه کاملا آماده پذیرش بیماران احتمالی مبتلا به کروید ۱۹ در شهرستان اسفراین آماده پذیرش میباشد؛او این آمادگی را تنها به منزله پیشگیری و اقدام احتیاطی عنوان کرد.

معاونت بهداشتی دانشکده در ادامه از تست ۵بیمار تنفسی با علائم کروید۱۹خبر داد و گفت: از این ۵بیمار آزمایش به عمل آمده که تاکنون هیچ کرونا مثبتی اعلام نشده است.

*کروید۱۹زندگی ما را کنسل نکند

این مقام ‌مسئول به نکته مهمی اشاره نمود و گفت:ما باید کنار این ویروس کار و زندگی کنیم ؛به گونه ای که به ما منتقل نشود؛ویروس نباید زندگی مارا کنسل کند.

دکتر نادر نیک پرست از همه شهروندان اسفراینی خواست تنها مرجع اخبار سلامت را از طریق اطلاعیه هایی که از طرف روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی منتشر میشود را پیگیری نمایند.

 شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 6اسفند1398 ، کدخبر: 969260: www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین