پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
شهردار یزد در توجیه دلایل نرفتن به اتحادیه شهرهای جهانی و از دست رفتن فرصت مضاعف تبلیغ و معرفی تنها شهر ثبت یونسکو شیعی در جهان، گفته است (نقل به مضمون):یک نماینده و نامه فرستادیم،صرفه جویی کردیم و گروه برای تفریح و گردش نفرستادیم، در یک ارائه قوی از میزبانی دفاع کردیم.
شعار سال : شهردار یزد در توجیه دلایل نرفتن به اتحادیه شهرهای جهانی و از دست رفتن فرصت مضاعف تبلیغ و معرفی تنها شهر ثبت یونسکو شیعی در جهان، گفته است (نقل به مضمون):یک نماینده و نامه فرستادیم، صرفه جویی کردیم و گروه برای تفریح و گردش نفرستادیم، در یک ارائه قوی از میزبانی دفاع کردیم.

باید گفت:
**اتحادیه شهرهای جهانی، یک جلسه ساده نیست که نماینده ای که حتی در شهرداری شما، مسئولیت مهمی هم ندارد، بفرستید.
** در اتحادیه شهردار همه شهرهای مهم جهان هستند و نرفتن شهردار، نوعی توهین و کم توجهی محسوب می شود.
**یزد به دلیل ثبت یونسکو، کاندید مناسبی برای میزبانی 2020 اجلاس شهرهای جهانی بود بی شک با یک نامه( که به جاست رونوشتی از آن منتشر شود) روی میزبانی شما حساب نمی کردند که نکردند.
** پرداختن به توسعه برند ثبت جهانی یزد به یک دلسوزی خاصی و تعلق سرزمینی نیاز دارد.

**گفته اید صرفه جویی کردیم و تیم برای گردش و تفریح نفرستادیم. اینقدر این توجیه عریان است که نیاز به نقد ندارد. مگر قرار بود تیم شما برای تفریح به اجلاس برود؟

**آیا ماموریت های قبلی شما برای تفریح بوده که این بار تمایل به نرفتن داشتید؟ هزینه رفتن تیم مدیریتی و کارشناسی به این اجلاس ارزشمند در برابر ده ها میلیون تومانی که برای اسپانسری یک همایش و دریافت یک جایزه و الزاماتش داده اید، تقریبا هیچ است. حال می گوید اوضاع اقتصادی کشور خوب نیست و ما به سفر خارجی نرفتیم؟

بهتر است از این حرفهای پوپولیستی و عوام فریبانه دوری کنیم و از مسئولیت خود شانه خالی نکنیم. معرفی یزد و جذب گردشگر در اوضاع نابه سامانی اقتصاد، یکی از مهمترین ابزارهای بهبود شرایط است و عدم توجه به این مهم، گناهی نابخشودنی است.

مردم یزد باهوش و تحلیل گر هستند و مدیرانی که تبلیغات بیخودی می کنند را سریع می شناسند. لطفا پوپولیست بازی در نیاوریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال دیده بانی اخبار مهم یزد


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین