پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
استاندار یزد با تأکید بر اصلاح رویه نهادهای دولتی در پاسخگویی به استعلام‌های معدنی مرتبط با فعالیت بخش خصوصی تأکید کرد: کاهش بوروکراسی به‌ویژه از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این ارتباط باید در عمل تحقق پیدا کند.

شعارسال: محمود زمانی قمی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که برای بررسی مشکل بخش معدن استان تشکیل شد ، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت)، گزارشی از زمان پاسخگویی به استعلام بخش معدن از ابتدای سال 97 ارائه کند تا مشخص شود پاسخ به نامه‌ها چقدر طول کشید.

رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد در ادامه بابیان برخی مشکلات اساسی در قوانین بخش معدن تأکید کرد: این اشکالات موجب رنجش بخش خصوصی شده است، اداره کل منابع طبیعی باید با اصلاح آنها و مشخص کردن پهنه‌هایی که قابلیت اغماض برای رفع و یا محدود کردن ممنوعیت دارند، تلاش کند.

زمانی قمی درباره لزوم تمدید قانون بخشودگی جرائم مالیاتی و حقوق دولتی در صورت تسویه نقدی بدهی‌ها در 6 ماه امسال گفت: با درآمد کم می‌توان استان را اداره کرد اما با معادن ورشکسته و تعطیل‌شده مشکل خواهیم داشت به همین دلیل پیشنهاد این قانون برای 6 ماه دوم سال هم به دولت داده شود.

استاندار یزد درباره تفاهم‌نامه میان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با وزارت صمت درباره معادن ، تصریح کرد: نباید بخش دولتی خود را حق‌به‌جانب بداند بلکه باید با رصد مشکلات تفاهم‌نامه ، درصدد رفع آنها باشد.

رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد با تأکید بر لزوم شفافیت اقتصاد یادآور شد: اگر بخواهیم شفافیت حاصل شود باید به سمت قاعده‌ها و بنیان‌های دقیق‌تری گام برداریم.

زمانی قمی بابیان اینکه ترویج اقتصاد مقاومتی بدون حضور بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌ها ، احتمال ایجاد رانت را بالا می‌برد ، خاطرنشان کرد: درواقع شفافیت اقتصادی با واگذاری واقعی آن به مردم و بخش خصوصی امکان‌پذیر است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10مهر 1397 ، کدخبر:759608 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
ا.ف75
خدایی دولت روحانی نه تنها هیچ سودی برای ملت ایران نداشت همش ضرر هم داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین