پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
مدیرکل ثبت‌احوال استان لرستان از ولادت ۱۰۶ پسر به ازای ۱۰۰ دختر در این استان خبر داد و گفت: آمار فوتی‌ها در استان ۳.۲ درصد افزایش‌یافته است.

شعار سال: مصطفی امانی پور ظهر دوشنبه در کارگروه اجتماعی فرهنگی با اشاره به اینکه در هفت ماهه نخست امسال بیش از دو هزار واقعه ولادت ثبت شده است، اظهار داشت: به ازای هر ۱۰۶ پسر، ۱۰۰ دختر متولد شده است.

وی تصریح کرد: میانگین سن مادران در لرستان ۲۹ سال و میانگین سن پدران ۳۰ سال بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان لرستان خاطرنشان کرد: در هر شبانه روز ۹۳ نوزاد در لرستان متولد می شوند یعنی در هر ساعت چهار نوزاد متولد شده است.

امانی پور یادآور شد: ۳۲۲ مورد از ولادت ها نوزادان دوقولو و هفت مورد سه قولو بوده اند.

وی به ثبت پنج هزار و ۲۶ واقعه فوت در لرستان طی هفت ماهه امسال اشاره کرد و و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان لرستان با بیان اینکه ۴۲.۴ آمار فوتی ها مربوط به زنان و مابقی مردان بوده اند، تصریح کرد: ۶۷ درصد فوتی ها مربوط به جامعه شهری و ۳۲.۵ درصد مربوط به جامعه روستایی بوده است.

امانی پور یادآور شد: در هر شبانه روز ۲۴ واقعه فوت ثبت می شود که مهم ترین عامل مرگ و میر در استان بیماری های قلبی و عروقی بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 14 آبان 97، کد مطلب: 4450869: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین