پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
مدیرکل ارشاد لرستان از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور ۳۰۰ ناشر برجسته کشوری خبر داد.

شعار سال: حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز دوشنبه، ۱۴ آبان‌ماه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان لرستان، اظهار کرد: یکی‌ از شاخصه‌های پیشرفت هر کشور پیشرفته تولید فرهنگ و علم است.
وی با بیان این‌که توسعه هر دو این موارد در گرو ترویج کتاب است، افزود: هر چه‌قدر مقوله کتابخوانی را ترویج کنیم به نفعمان است، خوشبختانه در طول دولت یازدهم و دوازدهم پنج نمایشگاه کتاب در استان برگزار شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر این‌که توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیار اهمیت دارد، یادآور شد: امسال نمایشگاه کتاب استان به‌عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی ۲۶ آبان‌ماه تا یکم آذرماه به مدت شش روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان با ۳۰ درصد تخفیف از طرف وزارت ارشاد و ناشر برپا می‌شود.
وی یا بیان این‌که این نمایشگاه با حضور ۳۰۰ ناشر برجسته کشوری برگزار می‌شود، گفت: از نهادها و ادارات درخواست داریم که کمک کنند تا این نمایشگاه به بهترین نحو برپا شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قطره، تاریخ 14 آبان 97، کد مطلب: nn45012579: www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین