پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
فین تک یا Fintech خلاصه شده عبارت financial technology بوده که به معنی فناوری های مالی جدید است. این فناوری تلاش می کند که با ارائه راه کارهای جدید در حوزه مالی و پرداخت آنلاین قدم های مثبتی برای آسان تر و امن کردن خدمات مختلف حوزه مالی انجام دهد.

شعار سال : فین تک یا Fintech خلاصه شده عبارت financial technology بوده که به معنی فناوری های مالی جدید است. این فناوری تلاش می کند که با ارائه راه کارهای جدید در حوزه مالی و پرداخت آنلاین قدم های مثبتی برای آسان تر و امن کردن خدمات مختلف حوزه مالی انجام دهد.

در سال های اخیر با رشد سریع اینترنت خدمات گوناگونی در حوزه مالی روی بستر اینترنت ارائه شده است. استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، دستگاه های خودپرداز و دیگر خدماتی که در این زمینه مشاهده می کنیم بخشی از کاربردهای فین تک محسوب می شود. به صورت کلی فین تک در حوزه های مختلف مالی ورود پیدا کرده که و هدف اصلی آن حذف روش های قدیمی و سنتی پرداخت و ارائه راه کارهای جدید در زمینه مالی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال شعف

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین