پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۴۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
امروز سه شنبه 21 آبان 1397 ، مراسم معارفه محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی راس ساعت 8 و نیم صبح در سالن 17 شهریور ساختمان مرکزی وزارتخانه، انجام خواهد گرفت. مراسم با تاخیر آغاز شده و معاون اول رئیس جمهور نیز در این مراسم به حضور دارند. لازم به توضیح است که محمد شریعتمداری چند روز پیش در مراسم تودیع (رحمانی- شریعتمداری)خود شرکت نموده و امروز در مراسم معارفه خود (شریعتمداری- ربیعی)حضور دارند.
شعار سال:
پیرو اطلاع رسانی صورت گرفته از قبل، مراسم تودیع و معارفه دکتر علی ربیعی و محمد شریعتمداری در سالن 17 شهریور وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ساعت 8 و نیم صبح امروز، برگزار می شود. بنا بر اطلاعات دریافتی، آغاز مراسم با تاخیر روبرو بوده و مراسم با تاخیر آغاز شده و معاون اول رئیس جمهور نیز در این مراسم به حضور دارند.لازم به توضیح است که محمد شریعتمداری چند روز پیش در مراسم تودیع (رحمانی- شریعتمداری)خود شرکت نموده و امروز در مراسم معارفه خود (شریعتمداری- ربیعی)حضور دارند. محمد شریعتمداری ، اولین وزیر کابینه های مختلف تشکیل شده در جمهوری اسلامی است که چنین شرایطی را تجربه نموده است. وضعیت دکتر محسنی بندپی(سرپرست وزارتخانه ) نیز بحثی مجزا می طلبد.  در واقع مشخص نیست که طبق آئین تشریفات اداری، تودیع محسنی بندپی باید صورت گیرد یا علی ربیعی. 
ضمن آرزوی موفقیت برای وزیر جدید این وزارتخانه، پیش بینی می شود که دوره وزارت وی با چالش ها و مسائل عدیده ای روبرو شده ، لذا انتظار اجرا و پیاده سازی فعالیت های زیرساختی خاصی را نباید داشت.
کارشناسان معتقدند، بهترین استراتژی شریعتمداری در چنین شرایطی، اتمام  پروژههای ناتمام، ساماندهی فرآیندهای اجرایی ، پاسخگو نمودن سازمان، ارتقا سلامت اداری،تاکید بر شایسته سالاری در انتصابات ، پیشگیری از فسادها و رانت های منتصب به این وزارتخانه عریض و طویل، ساماندهی و قانونمندی صندوق بازنشستگی، ساماندهی و شفاف سازی وضعیت عملکردی شستا ، ساماندهی تامین اجتماعی، ساماندهی بخش تعاون و خروج از انفعال این بخش در اقتصاد،ساماندهی وضعیت بیمه سلامت، اصلاح تعاملات با وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و مواردی از این جنس خواهد بود.
سوال این است که پرداختن به این حجم امور تخصصی، از عهده وزیر جدید بر خواهد آمد؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین