پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار روستای سولان، توئیجین، موئیجین و ورفجین شهر همدان از سیستم جمع آوری فاضلاب بهره مند می شوند.

شعار سال: امیر خجسته روز پنجشنبه در جمع مردم روستای سولان اظهار داشت: با ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب محور امامزاده محسن(ع) بیش از هشت هزار نفر از این امکانات بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: این طرح شامل اجرای خط انتقال فاضلاب به کلکتور شهر مریانج است که اهالی این مناطق را نیز در بر می گیرد.
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت افزود: با پیگیری های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشکلی در تامین قیر رایگان برای تعریض و بهسازی روستاها وجود ندارد و در صورت ارائه درخواست از سوی شورا و دهیار، قیر مورد نیاز تامین می شود.
خجسته بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی پیشتر ممنوعیت صادرات دو محصول سیب‌ زمینی و سیر را اعلام کرده بود اما هم اینک امکان صادرات محصول سیر به خارج از کشور فراهم شده است.
وی در ادامه با تبریک دهه فجر بیان کرد: غرب و رژیم صهیونیستی توان مقابله با نیروهای انقلابی را ندارند و استکبار بار دیگر از قدرت و عظمت جمهوری اسلامی سیلی می خورد.
نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای انقلابی اجازه تعرض دشمنان را حتی به یک وجب از خاک میهن اسلامی نمی دهند.
خجسته با بیان اینکه ایران با داشتن یک درصد جمعیت جهان، نه درصد منابع دنیا را دارد گفت: جمهوری اسلامی با دستاورد های روز افزون به قدرت منطقه ای تبدیل شده و تصمیم ساز منطقه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 18 بهمن 97، کد مطلب: 83201086: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
جمع اوری فاضلاب از نیازهای اولیه هر بخش و استان که تازه برای این روستاها داره انجام میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین