پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
سید سعید شاهرخی افزود: انضباط در مدیریت توزیع منابع آب مهم است چراکه منابع آب دست‌مایه اصلی توسعه استان همدان است.

شعار سال: سید سعید شاهرخی در دیدار مدیران صنعت آب و برق اظهار کرد: پروژه تصفیه و انتقال پساب فاضلاب یادآور جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه مدیران خوب و برجسته‌ای از وزارت نیرو در استان وجود دارد، افزود: همکاری بین مدیران صنعت آب و برق استان قابل تحسین است و روند کارها را در این حوزه برای مردم تسهیل کرده است، از این‌ رو تلاش‌های بی‌وقفه و کار جهادی مدیران صنعت جای تشکر و قدردانی دارد.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب شهری بسیار ارزشمند است، بیان کرد: انتظار می‌رود که سطح پوشش خدمات در شهر همدان به صد درصد برسدوی خاطرنشان کرد: انجام پروژه تصفیه و انتقال پساب فاضلاب کار بسیار ارزشمندی است که یادآور کارهای جهادی رزمندگان در زمان جنگ است.

شاهرخی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما و شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: مدیران از فرصتی که برای خدمت به مردم پیش آمده حداکثر استفاده را بکنندوی ادامه داد: باید با حداکثر کیفیت، نیاز مردم را در حوزه آب تامین کرد و به گونه‌ای عمل شود که در بحث خدمت‌رسانی خللی ایجاد نشود.

استاندار همدان با بیان اینکه باید در تامین و توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب به محیط زیست بها داده و استانداردها را رعایت کنیم، افزود: انضباط در مدیریت توزیع منابع آب مهم است چراکه منابع آب دست‌مایه اصلی توسعه استان همدان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 7 آذر 97، کد مطلب: 781310، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین