پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه تقسیمات کشوری کلیدی برای توسعه است، گفت: اصفهان شمالی طرحی ملی و عام المنفعه است.

شعارسال:نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه تقسیمات کشوری کلیدی برای توسعه است، گفت: اصفهان شمالی طرحی ملی و عام المنفعه است.

 سیدجواد ساداتی نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ولادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: تقسیمات کشوری یک ابزار کلیدی برای توسعه سرزمین‌ها است، اگر تقسیمات خوبی نداشته باشیم بهره‌وری پایین می‌آید اما از دیدگاه من در حال حاضر سیستم تقسیمات کشوری ناکارآمد است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه من سیستم اداری کنونی در نقاط مختلف کشور یک سیستم ناکارآمد است که موجب کاهش بازدهی فعالیت‌های اداری می‌شود، افزود: از دیگر عوامل طرح اصفهان شمالی تأثیر آن در کاهش بروکراسی حاکم بر سیستم اداری است که در نتیجه کاهش ناکارآمدی و نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه ما در طول دوران مسئولیت خود هیچ گاه از مسئولان درخواست منابع نداشتیم، ابراز داشت: در طول این چند سال تفویض اختیارات به مسئولان کاشانی را درخواست کردیم اما تاکنون این مهم به صورت شایسته محقق نشده و بر همین اساس یکی دیگر از عوامل طرح اصفهان شمالی در راستای رسیدن به این هدف است.

وی گفت: طرح اصفهان شمالی در مجلس اعلام وصول شده که این طرح از دیدگاه من این موضوع، یک طرح ملی و عام المنفعه است.

ساداتی نژاد با بیان اینکه در جانمایی شهرک ماهیان زینتی کاشان با مشکل مواجه بودیم، اظهار داشت: مقرر شده بود که شهرک ماهیان زینتی راوند کاشان جنب شهرک سوم صنعتی کاشان قرار بگیرد که با پیگیری‌های متعددی که صورت گرفت مدیریت این مجموعه نیز به شهرک صنعتی سپرده شد و بر همین اساس ساز و کارهای آن پیش بینی و امور اداری آن نیز در حال پیشرفت است.

اصلاح طول جاده حرم تا حرم (مشهد اردهال تا جمکران)

وی ضمن اشاره به اصلاح طول جاده حرم تا حرم (مشهد اردهال تا جمکران( ابراز داشت: طول این جاده با اصلاحات صورت گرفته تا ۶۰ کیلومتر افزایش داشته است و طراحی آن انجام شده است و امید است سال ۹۸ در فاز اجرایی وارد شویم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه اعتبار جاده بادرود با پنج میلیارد افزایش به ۲۸ میلیارد تومان رسید، از اختصاص ردیف ملی ویژه باند دوم جاده بادرود - کاشان خبر داد و ابراز داشت: طول این جاده ۱۰۰ کیلومتر در نظر گرفته شده است.

بودجه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل به ۱۳ میلیارد تومان رسید

وی ادامه داد: بودجه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل نیز با چهار میلیارد تومان افزایش به ۱۳ میلیارد تومان رسید که امید است با تکمیل آن بار ترافیکی شهری تا حد قابل قبولی کاهش پیدا کند.

ساداتی با بیان اینکه جاده سفید دشت با مشکل اعتبار رو به رو نیست، گفت: ایراد فنی در دستگاه‌ها علت تأخیر در بهره برداری این جاده است که بر همین اساس تکمیل جاده از پنجم آغاز و در طول یک هفته به بهره برداری می‌رسد

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار29اسفند97، کدخبر: 4572878،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین