پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۲۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
در جریان سفر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان اصفهان فاز توسعه ۷۰ هکتاری شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان به بهره‌برداری رسید.

 شعار سال:  محسن صالحی‌نیا در سفر به استان اصفهان، با حضور در شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه، فاز توسعه ۷۰ هکتاری شهرک صنعتی مورچه‌خورت را افتتاح کرد.

آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری شهرک صنعتی مورچه‌خورت، بازدید از یک واحد ریسندگی و نشست بررسی مسائل و مشکلات با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت خدماتی این شهرک صنعتی، ازجمله برنامه‌های معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین با حضور در شهرک صنعتی نگین و نواحی صنعتی کمشچه و گلستان، ضمن بازدید از طرح‌های صنعتی در دست ساخت و پروژه‌های احداث ورودی و خروجی و جاده دسترسی، به گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران، صاحبان صنایع و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های خدماتی پرداخت و مسائل و مشکلات این مناطق را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

 

*** تحریم‌ها فرصتی برای رونق تولید و محدودیت در واردات

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع اعضای هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی مورچه‌خورت، گفت:

هرچند محدودیت‌های بین‌المللی مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده، اما در بسیاری از شهرک‌های صنعتی باعث ایجاد رونق تولید، عدم واردات و محدودیت قاچاق کالا شده است.

صالحی‌نیا افزود: ملاحظه بیشتر برخی از مشکلات یا محدودیت‌ها به منظور توسعه زیرساخت‌ها و امکانات وجود دارد.

وی با اشاره به تحقق رونق تولید توسط تولیدکنندگان علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌های موجود اضافه کرد: آنچه ملاحظه شده، شور و اشتیاق خوب برای امر تولید توسط تولیدکنندگان و صنعتگران است.

 

*** فعالیت و هم‌راستایی واحدهای تولیدی استان اصفهان

 رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به ماهیت صنعتی بودن اصفهان و توسعه‌یافتگی بخش صنعت و فعالیت‌های تولیدی آن ادامه داد:

فعالیت و هم‌راستایی واحدهای تولیدی این استان در مقایسه با دیگر استان‌ها سبب توسعه مناسب شده است.

صالحی‌نیا بهره‌برداری از فاز توسعه ۷۰ هکتاری شهرک صنعتی مورچه‌خورت را نشان‌دهنده توجه به تولید، وضعیت بازار، صادرات و ایجاد ارزش‌افزوده دانست.

وی اشتغال را نتیجه ایجاد ارزش‌افزوده عنوان کرد و اظهار داشت: اگر واحدهای تولیدی رونق ایجاد کنند، به‌صورت طبیعی اشتغال رقم‌زده خواهد شد.

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از صنعتگران و تولیدکنندگان خواست با همین روحیه در راستای بهتر شدن وضعیت تولید تلاش کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 30 آذر 98، کد مطلب: 152246: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین