پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
با دستور وزیر راه و شهرسازی، در یافت عوارض از خورو‌های امدادی و دارای پلاک شهر پل دختر در آزاد راه خرم آباد- پل زال ممنوع شد.

شعارسال: با دستور وزیر راه و شهرسازی، در یافت عوارض از خورو‌های امدادی و دارای پلاک شهر پل دختر در آزاد راه خرم آباد- پل زال ممنوع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی،‌ وزیر راه و شهرسازی دستور داد از خورو‌های امدادی و دارای پلاک شهرستان پلدختر در آزاد راه خرم آباد- پل زال عوارض دریافت نشود.

ذكر اين نكته ضروري است كه در تيرماه ۱۳۹۳ براساس ابلاغ سرپرست معاونت برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل و دبير كميسيون ايمني راه‌هاي وزارت راه وشهرسازي، در تمام طول سال و در تمام آزادراه هاي كشور كه عوارض دريافت مي‌شود، خودروهاي امدادي از پرداخت عوارض آزادراهي معاف هستند.

در سال ۹۳ در ابلاغ وزارت راه و شهرسازي خطاب به شركت‌هاي بهره‌بردار آزادراه هاي كشور تصريح شده است: با توجه به اهميت خدمات امداد و نجات در شبكه راههاي كشور و لزوم تسهيل امدادرساني در حوادث رانندگي، مقتضي است به ايستگاه هاي عوارضي ابلاغ شود تا همه خودروهاي امدادي از پرداخت عوارض معاف شوند.

براساس اين ابلاغ همه آمبولانس ها (به ويژه آمبولانس خدمات پيش‌بيمارستاني ۱۱۵) و مراكز خدماتي درماني كه داراي آرم و عنوان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي يا دانشگاه‌هاي علوم‌پزشكي و ... و خودروهاي امداد جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي، با آرم و مشخصه‌هاي اين جمعيت، همه خودروهاي آتش‌نشاني و خودروهاي عوامل راهداري مستقر در راهها شامل معافيت از پرداخت عوارض در تمام آزادراه هاي كشور در تمام ايام سال هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، تاریخ انتشار: 20فروردین 1398 ، کدخبر:320549 ،www.dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
نه بیایید تو این وضعیت رایگانم نباشه زحمت زیادی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین