پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
وی تاکید کرد: برای منطقه زیبای شاسکوه ایده بدهید و ما هم حمایت می کنیم.معتمدیان به محصولات راهبردی کشاورزی در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: اولویت ما توسعه سطح زیر کشت محصولات راهبردی زرشک و زعفران و ایجاد ارزش افزوده است و در این حوزه مردم می توانند با جمع کردن سرمایه های خرد تعاونی هایی را تشکیل دهند تا ارزش افزوده محصول زرشک و زعفران از استان خارج نشود. معتمدیان تاکید کرد: مبالغ خوبی در این حوزه پیش بینی شده است که امسال هم اوولویت ما تامین اشتغال است.

شعارسال :وی تاکید کرد: برای منطقه زیبای شاسکوه ایده بدهید و ما هم حمایت می کنیم.معتمدیان به محصولات راهبردی کشاورزی در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: اولویت ما توسعه سطح زیر کشت محصولات راهبردی زرشک و زعفران و ایجاد ارزش افزوده است و در این حوزه مردم می توانند با جمع کردن سرمایه های خرد تعاونی هایی را تشکیل دهند تا ارزش افزوده محصول زرشک و زعفران از استان خارج نشود. معتمدیان تاکید کرد: مبالغ خوبی در این حوزه پیش بینی شده است که امسال هم اوولویت ما تامین اشتغال است.

در ادامه هفتمین سفر محمد صادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی به شهرستان زیرکوه وی به شهر آبیز سفر کرد و با مردم این شهر در مسجد جامع دیدار و پای درد دل آنان نشست.

استاندارخراسان جنوبی در دیدار مردمی شهر آبیز گفت: تحریم های ظالمانه در مدت 40 ساله انقلاب اسلامی از سوی کشورهای استکباری هنوز ادامه دارد. وی با اشاره به اینکه بزرگترین فتنه قرن اخیر از سوی کشورهای استکباری انجام شده وجود داعش بوده است خاطرنشان کرد: اگر ورود جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دولت تکفیری خودخوانده داعش نبود با این گروه در کرمانشاه مبارزه می کردیم. وی با تاکید براینکه دفع شر صهیونیسمی یکی از مهمترین دستاوردهای نظام بوده است افزود: 17 هزار نفر از مردم بی گناه به شهادت رسانده اند. استاندار خراسان جنوبی سپاه را نهادی انقلابی در ایران دانست و بیان کرد: اقدامات تجزیه طلبانه کشورهای استکباری با مقابله سپاه مواجه شد. معتمدیان بیان کرد: وضعیت اورپا و کشورهای عربی نمی توانند امنیت خود را تامین کنند اما نظام جمهوری اسلامی ایران با هزینه ها و شهادت هایی که داشت منجر به امن ترین کشور منطقه شده است. وی خاطرنشان کرد: ملت ایران نشان داده است که 80 میلیون سپاهی و پاسدار دارد. وی با اشاره به اینکه از این شرایط حساس با حمایت مردم عبور خواهیم کرد ادامه داد: مردم به ما و نظام کمک کنند که در این کمبود اعتبارات و تحریم ها مشکلات را اولویت بندی کنیم چرا که وظیفه ما رفع مشکلات مردمی است.

استاندار شهر آبیز را تازه تاسیس دانست و بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا تغییرات زیرساختی را برای شهر آبیز فراهم کنیم و این مستلزم صبوری مردم است تا مرحله به مرحله انجام دهیم.

وی تاکید کرد: برای منطقه زیبای شاسکوه ایده بدهید و ما هم حمایت می کنیم.معتمدیان به محصولات راهبردی کشاورزی در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: اولویت ما توسعه سطح زیر کشت محصولات راهبردی زرشک و زعفران و ایجاد ارزش افزوده است و در این حوزه مردم می توانند با جمع کردن سرمایه های خرد تعاونی هایی را تشکیل دهندتا ارزش افزوده محصول زرشک و زعفران از استان خارج نشود. معتمدیان تاکید کرد: مبالغ خوبی در این حوزه پیش بینی شده است که امسال هم اوولویت ما تامین اشتغال است.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار21 فروردین 98، کد خبر: 832521،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
یه سوال؟ تشکیل تعاونی چه کمکی میکنه این امر رو کنترل میکنه که زرشک و زعفرون کنترل بشه صادراتش یا چی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین