پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
بررسی احداث سازه جدید برای اسکان موقت سیل‌زدگان و انجام مراحل پایانی پاک‌سازی شهر توسط نیروهای جهادگر از جمله آخرین اخبار سیل در پلدختر است.

شعارسال: سیل مخرب ابتدای امسال خسارات متعددی را در لرستان به ویژه در شهرهای پلدختر و معمولان برجای گذاشت. راه‌های شهری و روستایی بسیاری تخریب شد و تأسیسات آب، برق و گاز نقاط مختلف دچار آسیب جدی شدند.

با کمک نیروهای مردمی، جهادی، سپاه و ارتش کار پاکسازی منازل و معابر شهری از گل و لای آغاز شد و امروز این اقدام مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

مواد غذایی، دارویی، بهداشتی و… نیز به مدد تلاش نیروهای هلال احمر و اقدامات خودجوش مردمی تأمین شده است و تنها همچنان مسئله اسکان سیل زدگانی که منازل آنها به طور کامل تخریب شده و یا قابل سکونت نیستند در دستور کار است.

استاندار لرستان در سخنانی از جابه جایی خانه‌های در حاشیه رودخانه کشکان خبر داده است و مسئولان به دنبال این هستند که پس از اسکان موقت مردم، مکان مناسبی برای احداث دوباره منازل تخریب شده در نظر بگیرند.

سید موسی خادمی همچنین از طرح جدید سازه اسکان سیل زدگان بازدید کرده است که تصاویر آن را در ویدئو زیر می‌بینید:

تعداد بازدید : 6

کار پاکسازی شهر پلدختر رو به اتمام است

احمد مرادپور نماینده تام الاختیار استاندار لرستان در پلدختر نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی همه عواملی که به کمک سیل زدگان لرستان به ویژه پلدختر شتافتند، گفت: به همت و تلاش نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران، بسیج، ارتش، نیروهای مردمی، گروهای جهادی، سازمان‌های مردم نهاد، روحانیون، نیروی انتظامی، سازمان‌های دولتی در سراسر کشور، شهرداری تهران و سایر شهرداری‌ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و… پاکسازی منازل، خیابان‌ها و معابر پلدختر رو به اتمام است.

وی یادآور شد: بعد از پاکسازی کار ارزیابی خسارت به واحدهای مسکونی توسط بنیاد مسکن صورت می‌گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24فروردین1398 ، کدخبر: 4589106: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین