پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۳۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
مدیرحفظ نباتات جهاد کشاورزی لرستان گفت: بر اساس تجربیات گذشته احتمال حمله ملخ‌‌های مهاجر به لرستان کم بوده اما اگر ملخ‌ها به اهواز برسند این خطر لرستان را نیز تهدید خواهد کرد.

شعارسال: مدیرحفظ نباتات جهاد کشاورزی لرستان گفت: بر اساس تجربیات گذشته احتمال حمله ملخ‌‌های مهاجر به لرستان کم بوده اما اگر ملخ‌ها به اهواز برسند این خطر لرستان را نیز تهدید خواهد کرد.

مجید جوادی از لرستان بیان کرد: ملخ‌هایی که به تازگی به استان‌های جنوبی کشور حمله کرده‌اند متعلق به شبه جزیره عربستان بوده و تمامی محصولات کشاورزی و باغی که در مسیر عبورشان وجود داشته باشد را به صورت کامل تخریب می‌کنند.

وی با بیان اینکه در لرستان سالانه در راستای مقابله با ملخ‌های بومی بیش از سه هزار هکتار زمین را سم زدایی می‌کنیم، افزود: بر اساس تجربیات گذشته احتمال حمله ملخ‌‌های مهاجر به لرستان کم بوده اما اگر این ملخ‌ها به اهواز برسند خطر لرستان را نیز تهدید خواهد کرد.

مدیرحفظ نباتات جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: با وجود احتمال کم حمله ملخ‌ها در لرستان سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به خریداری سم و دستگاه‌ها سم پاش کرده و در صورت حمله آنها نیز از آمادگی کافی جهت مقابله برخورداریم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار:30 فروردین 98، کد خبر:www.farsnews.com ، 13980129000709

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین