پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۲
استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در عرصه نیروگاه اتمی گفت: نیروگاه اتمی بوشهر از ایمن‌ترین نیروگاه‌های هسته‌ای در جهان است.

شعارسال: عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست شورای پدافند و قرارگاه پرتوی استان بوشهر اظهار داشت: پدافند غیرعامل نقش بسیار مهمی در کاهش اثرات ناگوار حوادث و بلایا دارد و باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی با اشاره به توجه ویژه به پدافند غیرعامل در استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی از جمله نیروگاه اتمی و پارس جنوبی است که دارای اهمیت در بعد ملی و بین‌الملی هستند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: وجود ظرفیت‌های بی‌شمار در استان بوشهر می‌طلبد که زیرساخت‌های پدافندی این تأسیسات به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد و شاهد نگاه ملی به این حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید نگاه ویژه به توسعه زیرساخت‌ها و استقرار امکانات در استان بوشهر داشته باشند، تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در عرصه نیروگاه اتمی یک ضرورت است.

گراوند از برگزاری رزمایش پرتوی در بوشهر خبر داد و افزود: این رزمایش به منظور افزایش آمادگی‌ها و تقویت آموزش‌ها و همچنین شناسایی و رفع کمبودها و نواقص و آسیب‌ها برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت بر اجرای رزمایش پرتوی بیان کرد: برای این مهم باید یک کارگروه نظارتی و ارزیابی عملکرد کمیته‌های تخصصی رزمایش پرتوی تشکیل شود تا نواقص، کمبودها و کاستی‌ها را شناسایی کند.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای اورژانس هسته‌ای در بوشهر گفت: این اورژانس روند اجرایی مطلوبی دارد که تا هفته دولت امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8اردیبهشت1398 ، کدخبر: 4602580: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
بله و این پیشرفت رو به همه هموطنان عزیزم تبریک میکم ما هر روز به سمت پیشرفت و قدرتمندتر شدن گام برمیداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین