پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۶
استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری لیگ ملت‌های 2019 والیبال وحدت لازم را داشته باشند، گفت: حضور بانوان با لباس محلی در صورت رعایت شئونات اسلامی در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ارومیه هیچ مانعی ندارد.وی اضافه کرد: مسئولان مرتبط تشریفات را مورد توجه قرار دهند و با هماهنگی با پیشکسوتان ورزشی زمینه برگزاری مسابقات را به نحو احسنت فراهم کنند.

شعار سالمحمد مهدی شهریاری امروز در جلسه شورای ورزش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری لیگ ملت‌های 2019 والیبال وحدت لازم را داشته باشند زیرا این همدلی ضامن موفقیت در اجرای این رقابت‌ها است، افزود: دستگاه‌های اجرایی با فداکاری در اجرای وظایف خود روند انجام کارها را تسریع کنند.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ ملت‌های 2019 والیبال فرصت مناسبی برای فراهم کردن زمینه پیشرفت ورزش استان است.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این مسابقات در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود، بیان کرد: با برگزاری این رقابت‌ها می‌توان زمینه برگزاری سایر رقابت‌های بین‌الملی را در این استان فراهم کرد و به نوعی هزینه‌کرد در این مسیر خود سرمایه‌گذاری برای آینده است.

وی اضافه کرد: مسئولان مرتبط تشریفات را مورد توجه قرار دهند و با هماهنگی با پیشکسوتان ورزشی زمینه برگزاری مسابقات را به نحو احسنت فراهم کنند.

شهریاری تاکید کرد: بیمه تماشاگران والیبال نیز باید مورد توجه مسؤولان امر قرار گیرد تا مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

وی گفت: حضور بانوان با لباس محلی در صورت رعایت شئونات اسلامی در ورزشگاه هیچ مانعی ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: آماده‌سازی سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برای میزبانی شایسته در دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های 2019 والیبال ادامه دارد.

عبدالله چمن‌گلی افزود: تمامی تجهیزات و عملیات لازم از قبیل تهیه و خرید کف‌پوش مخصوص، دو هزار و 460 عدد لامپ روشنایی، یک هزار و 700 عدد صندلی، زیباسازی و رنگ آمیزی سالن، اتصال اینترنت پرسرعت و اجرای آسفالت و زیباسازی محوطه سالن در حال اجرا است و بر اساس زمان پیش‌بینی شده آماده‌سازی سالن به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: هفت میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای خرید مدرن‌ترین کف‌پوش سالن هزینه شده است که این خود یکی از ملزومات اساسی برای برگزاری رقابت‌های والیبال بود.

به گزارش ایلنا، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 2 خرداد 98، کد خبر: 766490، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
خوبه که کم کم دارن اجازه میدن خانم ها در ورزشگاه ها حضور پیدا کنن در مسابقات حضور پیدا کنن می توانه آروم اروم پیشرفت خوبی باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین