پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
پیش‌بینی می‌شود با توجه به روند رو به رشد تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی در سال جاری میلادی، ۹۳ میلیارد دلار در این حوزه هزینه شود.۷ و ۵ میلیون شرکت تجاری به ترتیب در فیسبوک و اینستاگرام از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک- که در آن بازدیدکنندگان تبلیغات با کلیک بر روی تبلیغاتی که بر روی سایت‌ها و یا برنامه‌های کاربردی موبایل است....

شعار سالحدود ۵۳ درصد کسب‌ و کارهای تجاری در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغات محصولاتشان می‌کنند و از روند رو به رشد این جریان پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۱۹ حدود ۹۳ میلیارد دلار برای تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی هزینه شود.

براساس این گزارش ۷ و ۵ میلیون شرکت تجاری به ترتیب در فیسبوک و اینستاگرام از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک- که در آن بازدیدکنندگان تبلیغات با کلیک بر روی تبلیغاتی که بر روی سایت‌ها و یا برنامه‌های کاربردی موبایل است به سایت تبلیغ دهنده منتقل می‌شوند و در ازای تعداد کلیک‌ها و مراجعه به رسانه خود به نمایش‌دهنده تبلیغاتشان هزینه پرداخت می‌کنند- استفاده می‌کنند.

به‌عنوان مثال تعداد کسب و کارهای کوچک و متوسط که از تبلیغات یوتیوب برای معرفی محصولات و خدماتشان استفاده کردند در دو سال گذشته دو برابر شده است.

در نمونه‌ای دیگر از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان به رشد ۵۰ درصدی تبلیغات در شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) در فاصله سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ اشاره کرد.

گفتنی است یکی از پردرآمدترین شبکه اجتماعی که از طریق تبلیغات درآمد سرشاری را به‌دست آورده فیسبوک است که تنها در سال ۲۰۱۸ از این راه درآمدی بالغ بر ۵۵ میلیارد دلار داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه ازاد اسلامی، تاریخ انتشار 3خرداد 98، کد خبر: 383330، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
0
0
این بودجه ها چطوری تعریف میشه چطوری هزینه ها مدیریت میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین