پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱
استاندار مرکزی با بیان اینکه تنوع و رعایت عدالت خبری از ویژگی‌های کاری خبرگزاری تسنیم است گفت: عدالت خبری سرلوحه کار رسانه‌ها قرار گیرد.

شعارسال: سیدعلی آقازاده در آئین افتتاح ساختمان جدید دفتر استانی ‌‌خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی با اشاره به رسالت مهم فعالان عرصه خبر اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های امام علی(ع) عدالت بود، به فعالان عرصه رسانه و خبر توصیه داریم در بعد اطلاعات، اطلاع‌رسانی و خبر وصایای امام علی(ع) را به‌ویژه اجرای عدالت مدنظر قرار دهند، حتما رسانه‌های شناسنامه‌دار این توصیه و وصیت امام علی(ع) را اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به حضور فعال خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در رویدادهای استان افزود: با این که زمینه فعالیت خبرگزاری تسنیم بیشتر سیاسی است اما همیشه سعی کرده تنوع خبر و عدالت را در تولید اخبار داشته باشد و می‌تواند به عنوان خبرگزاری کامل و جامع برای همه مطرح شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: برخی از سایت‌ها و افراد فاقد هویت و شناسنامه با بی‌مسئولیتی سعی در ایجاد التهاب و تشنج در فضای جامعه و ایجاد ابهام در افکار عمومی دارند که در این راستا رسانه‌ها با مدیریت اخبار وخبررسانی به موقع، می‌توانند نسبت به خنثی‌سازی این شیطنت‌ها اقدام کنند.

عدالت خبری سرلوحه کار رسانه‌ها قرار گیرد

آقازاده بیان کرد: امروز در فضای رسانه‌ای استان، شاهد یک تعامل خوب هستیم، باید این تعامل را حفظ، تقویت و گسترش دهیم زیرا در شرایط کنونی از نظر داخلی و همچنین مسائل بیرونی، کشورنیاز به این وحدت رسانه‌ای دارد.

وی با اشاره به قرار داشتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به پیش‌رو بودن انتخابات همه باید وصایای امام علی(ع) به‌ویژه رعایت عدالت را در کانون توجه خود قرار دهیم و در همه حالات زندگی آن را اجرا و حفظ کنیم.

استاندار مرکزی عنوان کرد: باید در سال انتخابات، با رعایت عدالت وبی‌طرفی، موضوع انتخابات مدنظر قرار دهیم و با کردار و گفتار خود همه را به حرکت در مسیر صراط مستقیم ترسیم شده، موظف کنیم.

ملت ایران پاسخ دشمن را با حضور قاطع روز قدس می‌دهد

آقازاده با اشاره به قرار داشتن در آستانه روز قدس خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت کشور، فشارهای وارده بر مردم و تحریم‌های ظالمانه در راهپیمایی روز قدس، مردم با حضور پررنگ خود پاسخ این همه ظلم را خواهند داد.

وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم سبب ترس وباز شدن بیشتر چشم دشمن به سمت واقعیت‌های می‌شود، امیدواریم مردم با حضور خردمندانه و هوشمندانه خود در روز قدس مثل 40 سال گذشته به همه یاوه‌گویی‌های دشمنان و اخبار جعلی که علیه جمهوری اسلامی ایران به خورد جهانیان می‌دهند، پاسخ محکمی دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5خرداد1398 ، کدخبر: 2019872: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین