پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان وقوع سرقت در این استان ۱۲ درصد افزایش داشته است.

شعارسال: فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان وقوع سرقت در این استان ۱۲ درصد افزایش داشته است.

 سردار هوشنگ حسینی ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران و رسانه‌های استان اردبیل افزود: در این مدت میزان کشفیات پلیس نیز ۴۷ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه میانگین نرخ وقوع سرقت در کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۳۷ فقره است، ادامه داد: این رقم در استان اردبیل به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۹۸ فقره بوده و از میانگین کشوری ۱۳۹ فقره کمتر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان از این لحاظ جایگاه استان را در کشور و در بحث سرقت رتبه سی ام عنوان کرد و متذکر شد: از میزان سرقت‌های به وقوع پیوسته طی سال جاری ۸۱ درصد از نوع خرد و ۱۹ درصد از نوع سرقت مهم مانند سرقت از منازل، مغازه و ماشین بوده است.

وی در این خصوص با اشاره به اقدام موفق پلیس در کشف و دستگیری سریع سارقان طلا فروشی شهرستان کوثر و کشف ارز خارجی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان بیله سوار تصریح کرد: پلیس با اینگونه جرایم و با مجرمان و سارقان به شدت برخورد می‌کند.

حسینی با اشاره به دستگیری ۷۸۷ سارق از ابتدای امسال در استان یادآور شد: میزان دستگیری سارقان در این مدت و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش داشته است که نشان دهنده برخورد جدی پلیس با بحث جرایم از جمله سرقت در استان است.

وی در خصوص سایر جرایم به وقوع پیوسته در استان بیان داشت: امسال ۵۰ نفر از مجرمان شرارت در استان دستگیر شده اند که آمار پایینی در مقایسه با سایر استان‌ها است چنانچه اردبیل در بحث وقوع شرارت در رتبه ۲۶ کشور قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به کاهش ۸۳ درصدی وقوع قتل در استان در سال جاری عنوان کرد: امسال در استان ۱۲ هزار و ۸۷۲ فقره جرایم مختلف به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی در عین حال وقوع جرایم خشن مانند سرقت‌های مسلحانه، راهزنی و گروگانگیری را در این استان صفر عنوان کرد و افزود: اردبیل یکی از استان‌های امن کشور است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار : 9 خرداد 98، کد خبر:4629532 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
امنیت اردبیل باید شدید تر بشه تا این میزان سرقت کاهش پیدا کنه البته که این سرقتا به خاطر مشکلات اقتصادی ام هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین