پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۵۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت گفت: در حال حاضر یک ماه از تعطیلی قطار همدان_تهران می‌گذرد اما تاکنون هیچ‌یک از مسئولان در این رابطه ورود پیدا نکرده است.

شعارسال: امیر خجسته، با اشاره به عملکرد ضعیف مسئولان استانی در اداره قطار همدان_تهران، بیان کرد: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته در آغاز سال نو منتظر ارسال ۳ قطار به استان بوده‌ایم؛ متأسفانه از ۳ قطاری که در راه همدان بوده‌اند تنها یکی از آن‌ها به مقصد رسیده است که متأسفانه اکنون فعالیت مناسبی ندارد.

وی با اشاره به هزینه هزار میلیارد تومانی ساخت راه‌آهن همدان، مطرح کرد: متأسفانه وضعیت راه‌آهن استان به‌اندازه‌ای تأسف‌بار است که مدیرکل مربوطه هیچ مکانی برای مستقر شدن ندارد.

خجسته، فعالیت مناسب قطار را از انتظارات مردم دانست و بیان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند و مردم در سردرگمی قطار قرار گیرند به تعطیلی کامل این مهم و ناامیدی مردم منجر می‌شود.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در خانه ملت وضعیت فرودگاه استان را نیز همانند راه‌آهن تأسف‌بار دانست و افزود: متأسفانه با وجود هزینه ۸۰ میلیارد تومانی برای بین‌المللی کردن فرودگاه همدان هنوز هیچ فعالیت مناسبی صورت نگرفته و عملاً این پروژه به تعطیلی رسیده است.

خجسته، راه‌اندازی هواپیمای نجف و بغداد را برای استان ضروری دانست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12خرداد1398 ، کدخبر: 98031104984: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
1
0
اینا پروژه هایی که انقد کشش میدن بعدازش یه اختلاسی میشه تازه یاد میگیرن به فکر بیفتن الان باید سریعتر پیگیری کنید
ناشناس
France
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
منافع تا تامین نشود، هیچ پروژهای در بعضی جاها راه نمی افتد. بفهم چی می گم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین