پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۲۹۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری با اشاره به اینکه از فردا دو پیامک به خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک قرار گرفته‌اند ارسال خواهد شد، گفت: تردد با طرح ترافیک خبرنگاری ۹۷ تا پایان خرداد بلامانع است.

شعارسال: دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری با اشاره به اینکه از فردا دو پیامک به خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک قرار گرفته‌اند ارسال خواهد شد، گفت: تردد با طرح ترافیک خبرنگاری ۹۷ تا پایان خرداد بلامانع است.

فرهاد خوانساری در ارتباط با دلایل به تعویق افتادن زمان ارسال پیامک‌ها درباره طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: قرار بر این بود که پیامک‌ها از 11 خرداد ارسال شود اما با توجه به اینکه تعطیلاتی در پیش بود تصمیم گرفتیم زمان ارسال پیامک‌ها را تغییر دهیم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از روز شنبه (18 خرداد) پیامک‌ها به خبرنگاران ارسال خواهد شد که در این مرحله دو پیامک به دو دسته از خبرنگاران ارسال خواهد شد، دسته اول خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک خبرنگاری در سال جاری شده‌اند و دسته دوم خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک خبرنگاری شده‌اند اما مدارک بارگذاری شده از سوی آنها ناقص بوده است.

خوانساری افزود: در همین ارتباط گروه اول از خبرنگاران مشکلی را در ارتباط با طرح ترافیک ندارند اما گروه دوم باید بر اساس زمانبندی که از سوی کارگروه اعلام خواهد شد نسبت به تکمیل مدارک خود در سایت تهران من اقدام کنند.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری در ارتباط با مهلت و زمان تکمیل مدارک خبرنگاران تصریح کرد: پس از ارسال پیامک به این دسته از خبرنگاران، زمان و مهلت تکمیل نیز اعلام می‌شود که خبرنگاران باید در زمانی که اعلام می‌شود مدارک خود را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: پس از ارسال دو پیامک اشاره شده به دو گروه از خبرنگاران، پیامک سومی نیز به گروه بعدی از خبرنگاران ارسال خواهد شد که امسال سهیمه‌ای در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاری نخواهند داشت تا با ارسال پیامک مطلع باشند که با ورود غیرمجاز به طرح جریمه خواهند شد.

خوانساری خاطرنشان کرد: البته تعداد خبرنگارانی که سال‌ گذشته طرح ترافیک داشته‌اند و امسال مشمول نشده‌اند، محدود است.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری افزود:با توجه به تعویق افتادن زمان ارسال پیامک‌ها و در راستای رفاه حال خبرنگاران، تردد آنها با طرح ترافیک خبرنگاری مربوط به سال گذشته تا پایان خرداد بلامانع است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:17 خرداد 1398 ، کدخبر:2026714 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین