پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۹۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
حجت الاسلام سید محسن موسوی روز شنبه در دیدار رئیس و کارکنان دادگستری پلدختر،ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: جاده‌های مواصلاتی شهرستان پلدختر بر اثر سیل فروردین ماه سال جاری به مانند جاده های مهران تا نجف تبدیل شده است.

شعارسال: امام جمعه پلدختر گفت: جای تاسف است که راهداری نمی تواند 60 کیلومتر جاده پلدختر – خرم آباد را آسفالت کند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی روز شنبه در دیدار رئیس و کارکنان دادگستری پلدختر،ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: جاده‌های مواصلاتی شهرستان پلدختر بر اثر سیل فروردین ماه سال جاری به مانند جاده های مهران تا نجف تبدیل شده است.

وی افزود: دادستان مرکز استان لرستان با وجودی که در جریان وقوع سیل خود به شخصه وارد منطقه شد و به صورت چهره به چهره مشکلات را از نزدیک مشاهده کرد، می‌طلبد اکنون نیز بر این مشکلات نظارت کند.

امام جمعه پلدختر گفت: جاده بادامک به سمت آزادراه با وجود یکی از خطرناکترین جاده‌ها است و به قتل گاه تبدیل شده لذا جاده پلدختر_ خرم‌آباد هر چه سریع‌تر باید ترمیم و آسفالت شود.

وی یادآور شد: در بازسازی و مرمت جاده‌های پلدختر_ خرم‌آباد و پلدختر _ کرمانشاه کج سلیقه‌ای صورت گرفته و به جای پرکردن چاله چوله‌های مسیر پلدختر _خرم‌آباد سرعت‌کاه نصب شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: جاده‌ای که نمی توان در آن تردد کرد نیاز به نصب سرعتکاه ندارد بنابراین اداره راهداری باید بر کار عوامل خود در این جاده نظارت کند .

وی تاکید کرد: لازم است مدعی العموم در بحث جاده‌های تخریب شده و بازسازی آن نیز مانند جمع آوری چادرهای سیل زدگان ورود پیدا کند.

امام جمعه پلدختر عملکرد دستگاه قضا در شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دستگاه قضا وظایف سنگینی به عهده دارد و دادگستری به ویژه دادستان پلدختر به بحث مشکلات کشاورزان پلدختر به جد ورود پیدا کند.

وی به وقوع آتش سوزی‌های متعدد در پلدختر اشاره کرد و افزود: در سطح شهرستان آتش سوزی‌های گسترده‌ای رخ می‌دهد که باعث می‌شود دسترنج کشاورزان منطقه در آتش از بین برود.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به این که کشاورزی شغل غالب مردم شهرستان پلدختر است عدم هماهنگی کمباین‌داران با کشاورزان به معضل برای آنها تبدیل شده که لازم است دادستان در راستای ساماندهی برداشت محصولات زراعی کشاورزان به این قضیه توجه بیشتری داشته و ورود پیدا کند.

وی به مشکلات باغات سیل زده پلدختر اشاره کرد و افزود: انجیرستان به عنوان قطب کشاورزی شهرستان پلدختر به فراموشی سپرده شده است.

امام جمعه پلدختر گفت: منطقه بادامک با توجه به مراجعات مکرر مردم تا کنون کمباین جهت برداشت محصولات کشاورزان وارد منطقه نشده و صدای اعتراض آنان در آمده است.

موسوی قضاوت را کاری سخت اما در عین حال قابل ستایش و با ارزش دانست و افزود: کار دستگاه قضایی دارای ظرافت، پیچیدگی و حساسیت‌های زیادی است و اجرای احکام قوه قضاییه موجب آرامش و گسترش عدالت در جامعه می شود.

در ادامه این دیدار اکبر رشیدی رئیس دادگستری پلدختر گزارشی از عملکرد یکساله دستگاه قضا در این شهرستان را ارائه کرد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار: 1 تیر 1398،کدخبر: 13980401000845،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین