پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: از معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری درخواست کرده ایم که 100 میلیارد تومان در همین رابطه به اعتبارات استان اضافه کنند که بتوانیم قسمت اشتغال روستایی را پرداخت کنیم، رسانه ها هم می توانند در این قضیه یک مبلغ باشند.
شعار سال:استاندار کرمانشاه گفت: از معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری درخواست کرده ایم که 100 میلیارد تومان در همین رابطه به اعتبارات استان اضافه کنند که بتوانیم قسمت اشتغال روستایی را پرداخت کنیم، رسانه ها هم می توانند در این قضیه یک مبلغ باشند.
100 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی درخواست کرده ایم/ رسانه ها مبلغ اشتغال روستایی باشند
 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری عصر دوشنبه از یک تولیدی پوشاک در روستای «لیلمانج» سنقر و کلیایی بازدید کردند.

استاندار کرمانشاه در رابطه با اعتباراتی که برای کمک به اشتغال روستایی به استان کرمانشاه اختصاص یافته است به خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه گفت: مقداری از اعتبارات از سال گذشته مانده است امروز هم از دکتر امید درخواست کرده ایم که 100 میلیارد تومان در همین رابطه به اعتبارات استان اضافه کنند که بتوانیم قسمت اشتغال روستایی را پرداخت کنیم.

بازوند ادامه داد: علاوه بر این اعتباری هم برای روستاهایی که در شهرهای مرزی هستند دریافت کرده ایم و چنانچه کم هم بیاوریم مجدد تقاضای اعتبار می کنیم که مردم بتوانند از این وام 6 درصد استفاده کنند.

او گفت: همچنین اگر موقعی این اعتبار 6 درصدی هم تمام شود از محل کمک های فنی اعتباری 50درصد کل سود شان را می توانیم برگردانیم.

بازوند در خصوص نقش رسانه در معرفی تولیدی های استان کرمانشاه و به نوعی ایجاد رونق تولید گفت: اگر رسانه ها در کارگروه گردشگری حضور پیدا کنند و سند اشتغال استان در سال 98 را مرور کنید کاملا مشخص است وضعیت اشتغال روستایی که رسانه ها هم می توانند در این قضیه یک مبلغ باشند.

او ادامه داد: این اتفاقی است که می توانیم روستایی ها را توانمند کنیم، اگر روستایی ها توانمند نشوند در حوزه اقتصاد و در حوزه شغل خود، قطعا باید منتظر باشیم که کوچ کنند به شهرستان ها کما اینکه در سنوات گذشته ما به بحث توانمند سازی افراد کمتر توجه کرده ایم

استاندار کرمانشاه در پایان اضافه کرد: علی رقم اینکه زیر ساخت ها را انجام داده ایم از برق و گاز تا راه ولی اتفاقی در ماندگاری مردم رخ نداده است لذا باید این اقدامات زمانی انجام شود که بتواند به ماندگاری روستایی ها در شغل خود و در روستای خود بیانجامد که الحمدلله این کار در حال حاضر دارد انجام می شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:4تیر1398،کدخبر: 862250،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
خیلی مهمه ولی خیلی داره پیش پا افتاده در نظر گرفته میشه اشتغال روستایی بایید رونق پیدا کنه چرا که اگر در روستاهامون مشکلات اقتصادی بیداد کنه و اشتغالی وجود نداشته باشه مهاجرت از روستاها به شهرها از همینیم که هست بیشتر میشه و اوضاع واقعا از کنترل خارج میشه پس به این موضوع رسیدگی ویژه کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین