پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
در لرستان ۱۴ پروژه با ظرفیت ۸۴۰ مگاولت آمپر با طول خطوط ۵۵۰ کیلومتر مدار با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان داریم که سه پروژه هفته دولت افتتاح می شود.

شعارسال: در لرستان ۱۴ پروژه با ظرفیت ۸۴۰ مگاولت آمپر با طول خطوط ۵۵۰ کیلومتر مدار با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان داریم که سه پروژه هفته دولت افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر افتتاح سه پروژه حوزه برق تا هفته دولت در استان لرستان خبر داد.

 فرهاد شبیهی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح آبرسانی شهرستان کوهدشت به آغاز عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این پست با ۳۲۰ مگاولت آمپر پیش بینی شده و از طریق خطوط خرم آباد و دره شهر تغذیه می شود.

وی گفت: برای عملیات اجرایی پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلو ولت شهرستان کوهدشت ۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر بیان داشت: در حال حاضر ۵۳ هزار مشترک برق در کوهدشت وجود دارد و ۳۳ درصد مصرف این شهرستان مولد، ۳۰ درصد کشاورزی و سه درصد صنعت است.

وی با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در صنعت می‌تواند در اشتغال استان تأثیرگذار باشد، عنوان کرد: در لرستان ۱۴ پروژه با ظرفیت ۸۴۰ مگاولت آمپر با طول خطوط ۵۵۰ کیلومتر مدار با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان داریم.

شبیهی از افتتاح سه پروژه تا هفته دولت در استان لرستان خبر داد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار: 6 تیر 1398 ، کدخبر:38906 ،www.porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین