پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۳۹۰
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
مریم بوبانی بازیگر جاافتاده و پر تجربه ای است که بنوعی به برکت فعالیت مستمر در صداوسیما و تلاش های حرفه ای خود، معروف شده است. نامبرده با کم توجهی به برخی از حساسیت ها ، در صفحه شخصی خود ترویج نگهداری سگ و گربه نموده و عکس خود را بدون حجاب منتشر کرده است! شاید برای چهره هنری در وزن خانم مریم بوبانی، انتظار چنین چیزهایی نمی رفت و نمی رود.

شعارسال: مریم بوبانی که در بسیاری از سریال های صدا وسیما نقشی مادری مهربان و دلسوز و در جاهایی مادر شهدا را ایفای نقش کرده ، حال در فضای مجازی برای جلب نظر یا هر دلیل دیگر، بشکلی خواسته یا ناخواسته همسو با مخالفان فرهنگ ایرانی و اسلامی قدم برداشته است.

 

عکس اصلی در پیج اینستاگرام این خانم بازیگر، کاملا بدون حجاب بوده و کشف حجاب کرده است. سوال اینجاست که آیا پیج  بازیگران در شبکه های اجتماعی ، حریم خصوصی آنهاست ؟ 

 

بررسی ها نشان می دهند که اکثر پست های پیج اینستاگرامی این بازیگر زن سینما و تلوزیون ، بنوعی نگاه دلسوزانه و انتقادی با عملکرد متاسفانه سیاه نمایانه از وضعیت کشور هست! او در پست جدید خود در روز دختر یک عکس از دو دختر که در سطل آشغال به دنبال غذا می گردند منتشر کرده و نوشته است شما دختران روزی ندارید که من به شما تهنیت بگویم!

 

این در حالی است که با یک جستجوی ساده می توان فهمید عکس منعکس شده توسط خانم بازیگر ،مربوط به ایران نبوده و برای سال ۲۰۱۴ در کشور یمن است و اولین بار هم یک پایگاه خبری یمنی آن را منتشر کرده است.

واقعا سوالی که از صداوسیما و آقای علی عسگری باید پرسید این است که:  آیا بر رفتار و اعمال بازیگران و پیج های شخصی آنها در فضای مجازی نظارتی صورت می گیرد؟ اگر نه ، چرا؟ 

مریم بوبانی از کشف حجاب تا بازی در نقش مادران شهدا!

آیا درست است که یک خانم بازیگر صاحب تجربه و سبک، که در اکثر فیلم ها و سریال های صداوسیما نقش مادری مهربان و دلسوز را دارد در صفحه شخصی خود بشکلی دانسته یا نادانسته علیه کشور خود سیاه نمایی نموده و بعد به راحتی در صداوسیمای جمهوری اسلامی بازی کند؟!

ضمن قدرشناسی از تمامی زحمات خانم مریم بوبانی بعنوان یک بازیگر حرفه ای و پیشکسوت، انتظارات بیشتری برای رعایت چارچوب ها و حوزه های ارزشی- اعتقادی-اجتماعی کشورمان را داریم.  

 سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انقلاب نیوز، تاریخ انتشار: 17تیر1398 ، کدخبر: 3387 : enghelab-news.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
5
9
والا این خانم با این شکل و شمایل هرکاری هم بکنه جذاب نیست که نیست بیشتر شبیه مرداست تا زنها.. برعکس قیافه مردانه اش ، اصلا مردانگی و مروت هم ندارد و بی وجدان چهره کودکان معصوم را فولو هم نکرده تا چهره شان مشخص نشود ایا این کودکان راضی هستن عکسشان اینطور منتشر شود.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
به هنرش بپرداز. اگر نقد داری مثلا به حجاب یا محتوای منعکس شده، نقد کن. اما حق نداری به قیافه و چهره و ... ایراد بگیری . به چهره مادر خودت نگاه کن . چهره این بازیگر سرشار از عشق و زحمت است. من به نوبه خودم از تمامی زحمات ایشان متشکرم
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
ایشون بی حجاب نشده که زیبایی به رخ بکشه..این یه اعتراضه بیسواد
ته بارزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
والا قیافه این بنده خدا که خودش ضدعشق وهوس و... .
اصلا ادم بعد از دیدنش تمایلی به زنها نداشته و سیر میشه . در چنین شرایطی حالا میخواد حجاب بگیره میخواد نگیره اگه کسی مثه نیکی کریمی بود اره
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب 
ضمن تشکر از ارسال کامنت

ما اخلاقا حق نظر دادن درباره قیافه خوب و بد دیگران را بشکل عمومی نداریم خصوصا اگر طرف زن و دختر باشد. ایشان هم جوانی خاص خودش را داشت و شبابی. الان هم با همین چهره ، می تواند نقش های بسیار خوب و تاثیرگذاری را بازی کند که دل ما با دیدن ان نقش ها بلرزد و لبخند بر لب یا اشک بر چشم شویم.
نگته بعدی اینکه، بهتر است وارد بازی های سیاسی و حاشیه ها نشویم. از طرف دیگر هم کاری نکنیم که تفاوت در دیدگاه به اختلاف ، اختلاف به عناد ، عناد به تخاصم و دشمنی و ..... ختم شود. متاسفانه به کرات این راه اشتباه را در خصوص روشنفکران، هنرمندان و ورزشکاران طی کرده ایم.
حتی اگر اشتباهی از هر کدام از ما سر بزند، در بیشتر مواقع با یک توبیخ پنهانی یا اندکی گوش کشیدن های بی صدا، داستان کاملا حل می شود. چرا سرمایه های کشورمان را به فنا می دهیم؟
آرزو می کنیم مشکل خانم بوبانی هم خیلی زود حل شود و ما از توانمندی های هنری این بازیگر خوش استعداد، مجددا بهره برداری کنیم.

به امید ساخت کشوری تعالی یافته با مشارکت تک تک شهروندان ایران اسلامی 

رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
10
4
حجاب برداشته که برداشته شماها چراها میسوزین !؟ لجن پراکنیم نیازی نیست این لجنو هر چشم بینایی میبینه مگه اینکه یا کور باشین یا دروغگو
پاسخ ها
100
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
یک بازیگر نماد کشورشه و این افریطه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
100 عزیز افریطه اصلا می دونی یعنی چی؟ این زن نمادی از حرفه ای گرایی در سینمای ایرانه. یادمون باشه کامنت گذاشتن ها برات دوجا می ندازه. مالی در ایران، معنوی در اون دنیا.
sad
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
6
6
اگه این جوری زر نزنه و کله عریان نکنه که بهش کار نمی دن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
آدم حرفه ای همه جا براش کار هست
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
5
8
کاملا تصورم راجع به این خانم عوض شد....اخر پیری و معرکه گیری....بگو بیچاره پات لب گوره....یه فکری برا اون دنیات کن ....نمی دونم واقعا چی فکر می کنن....حتما قراره صد سال دیگه زنده باشن....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
لحنت رو اصلا دوست نداشتم. خودت رو با تمام بدی ها و خوبی هات ببین
میکاییل
United States of America
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
1
2
آخه به من چه به تو چه... حجاب در دوران حکومت پیامبر و حضرت علی اجبار نبود اون وقت به توی عقده ای چه ربطی داره
مدیر پایگاه

سلام 
منتظر دریافت مستندات شما برای نبود حجاب در دوره پیامبر و حضرت علی هستیم. 
مسئله دوم اینکه ، رسانه نماینده افکار عمومی است. تنها امور شخصی افراد و امور مستثنی شده در قانون است که می تواند به رسانه مرتبط نباشد. افراد صاحب شهرت ( هنرمندان، سیاسیون ، مدیران ارشد ، ..... )، خوب می دانند که سطوح زندگی شخصی آنها با افراد عادی بشدت متفاوت است. 
مسئله سوم اینکه، انتظار می رود در رسانه ، حفظ حریم صورت پذیرفته و چارچوب های لازم در ارسال پیامها رعایت شود. 

بااحترام

ن.ا
Germany
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
5
0
واقعا برای ایشان دلم میسوزه که در ان مملکت خراب شده و با اون مردم سبک مغز زندگی میکنند.مملکتی که بزرگترین مشکلش حجاب نداشتن سر زنانه و ملاک قضاوت مردمان تهی از عقل و اندیشه اش رسانه هایی چون شما.
مدیر پایگاه

سلام 
ممنون از برچسب ها و توهین ها ؟!
اصل  اول  در  تعامل  رسانه  ای  ، گفتگو  است.  توهین  را  همه  بلدند.  چرا  در  این  خصوص  چند  خطی قلم  موافق  و یا  مخالف  نمیزنید.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
2
0
مثلا قلم موافق و مخالف بزنند شما منعکس می کنید؟ کامنت های قبلی این خبر رو نگاه کن، انگار یک مشت الوات قصد حمله به یک نفر رو دارند.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
3
خودشو خراب کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
حالا برید خدا رو شکر کنید که بوبانی با رویکرد تقابلی کشف حجاب نکرده. خانم کتایون ریاحی، آناهیتا همتی، شبنم فرشادجو و حتی عکس نقاشی شده از ثریا قاسمی برای درگذشت مهسا امینی که کشف حجاب تقابلی کردند رو چی دارید بگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
1
3
بیشتر شبیه مرده های از گور برخاسته است آخه چون واش آب گوره خجالت داره والا
همه اینا منتظر ی روزی بودن که عریا شن
سادات حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
1
1
این بازیگر نقش های ۱۰ به بعد را بازی می کرد
اکثرا نقش های بدبخت و بیچاره و زجرکشیده
اصلا معروف نبود و کشف حجاب این پیرزن (به قولی پیش کسوت)
مانند بال مگسی بود.
لعنت بر انسان های بی شرف و نون به نرخ روز خور
لعنت بر ابن ملجم های زمانه که قلب علی زمان را شکستند
لعنت بر یزیدیان زمانه
لعنت بر عفریته های پاپتی و هرزه گردهای بی شرف
اللهم اللعن ...

درود بر مدیر سایت و عوامل دلسوز اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی .

سلامتی رهبرمان صلوات
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب 


با رویکرد فرهنگی، رفق و مدارا ، می توان حتی دور شده ها را هم جذب کرد. هرچه باشد هم میهن ماست . هنرمند ماست . می توان با اندکی مدارا و خویشتن داری ، جذب حداکثری داشت .


 


 

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
0
2
مریم بوبانی با انتشار یک استوری اینستاگرامی از ممنوع‌الخروجی خود خبر داد و نوشت: «من در سخت‌ترین روز‌های جنگ در خوزستان زیر توپ و خمپاره و موشک ماندم و وطنم را ترک نکردم، من از این وطن رفتنی نیستم.
شهروند
United Arab Emirates
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
1
بی حجاب ، باحجاب یعنی که چی
دلار ۴۵ هزارتومن ، هزینه های زندگی کمرشکن
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
0
0
بجای سر کردن تو... زندگی مردم به بحث دلار بپردازید که حرفهای بسیاری برای گفتن تو دل مردم هست، اگر این عکس کودک هم مربوط به ایران نیست بخودم بگید مستند براتون عکس از سطل زباله کنار خونمون بفرستم ببینید چند تا بچه و مرد و زن تا کمر توش خم شدن دنبال یه لقمه نون! کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی شماهایی که خودتونو زدید به خواب بنظرم برید تو صف مرغ و گوشت برزیلی و برنج پلاستیکی و یارانه روزی یه نونتون بایستید چون فکر کنم گشت و گذار تو نت چیزی نیست که اجازه بهتون داده باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین