پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
قانون مبارزه با خرده فروشان اشکال دارد چرا که میزان جرایم با مواد مکشوفه است. بارها پیشنهاد کرده‌ام باید مجازات‌های سنگین‌تری اعمال شود.
شعارسال: دادستان خرم آباد گفت: قانون مجازات خرده فروشی مواد مخدر باید اصلاح شود.

سعید رازانی ظهر چهارشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر لزوم اصلاح قانون مجازات خرده فروشان مواد مخدر تاکید کرد و اظهار داشت: این قانون اشکال دارد چرا که میزان جرایم با مواد مکشوفه است.

وی با تاکید بر اینکه بارها پیشنهاد کرده‌ام باید مجازات‌های سنگین‌تری اعمال شود. افزود: مشکلات مزبور به آزمایش مواد مخدر هنوز برطرف نشده و باعث مسائل عدیده در اجرای قانون شده است لذا باید اصلاح شود تا اثر بازدارندگی داشته باشد.

دادستان خرم آباد با اشاره به اینکه در حوزه ماشین‌های حمل مواد مخدر نیز قانون شفاف و آسان نیست، گفت: همچنین تاکنون از ماشین‌های توقیفی مواد استفاده نکرده ایم و همه آنها در پارکینگ قرار دارد، که باید دستوری برای تسهیل اتخاذ شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار داشت: در حوزه پیشگیری از مواد مخدر توسط بهزیستی لرستان، ۱۶ تیم فعال بوده و به ۳۲۵ هزار نفر خدمات ارائه شده است.

فاطمه زهرا توکلی ارائه خدمات بازتوانی به معتادان بهبود یافته را از دیگر اقدامات بهزیستی استان دانست و گفت: در بخش آماده سازی شغلی و پرداخت وام ۳۰۸ نفر معتاد بهبود یافته بهره مند شده‌اند.

وی گفت: در مرکز ماده ۱۶ خرم آباد ۳۲۶ نفر نگهداری می‌شود این درحالیست که ظرفیت این مرکز ۲۰۰ نفر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری پرسنا ، تاریخ انتشار: 19 تیر 1398 ، کدخبر: 40396 ، www.porsna.ir.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
باید متناسب با جرم مجازات صورت بگیره ولی هرچیزی که به موادمخدر مربوط میشه باید شدیدترین مجازات براش درنظرگرفته بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین