پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در سه ماهه امسال چندین فقره استحصال فاقد مجوز زمین از دریا در استان بوشهر متوقف و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

شعارسال: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در سه ماهه امسال چندین فقره استحصال فاقد مجوز زمین از دریا در استان بوشهر متوقف و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

فرهاد قلی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استحصال اراضی از دریا یکی از اقدام‌های مخربی است که خسارت فراوانی به اکوسیستم‌های دریایی به‌ویژه زیستگاه مرجانی وارد می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: در برخی از سواحل در جهت احداث و استقرار صنایع استحصال زمین از دریا انجام می‌شود که در استان بوشهر نیز از سال‌های پیش بخشی از سواحل به‌ویژه در عسلویه و کنگان استحصال شده است.

وی ادامه داد: هر گونه استحصال دریا و آسیب به اکوسیستم سواحل غیرقانونی و استحصال‌های ضروری نیازمند گرفتن مجوز و مطالعات زیست محیطی دارد.

قلی‌نژاد اظهار کرد: استحصال زمین از دریا علاوه بر الزام به دریافت مجوز از سازمان محیط زیست، نیازمند صدور مجوز از سایر ارگان‌های متولی مانند وزارت نیرو و سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی یادآور شد: برخی از سواحل استان بوشهر زیستگاه آب‌سنگ‌های مرجانی و انواع گونه‌های جانوری دیگر ارزشمند از لحاظ زیست محیطی است که این مهم مقابله با استحصال دریا در استان را بیش از پیش ضرورت بخشیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: در سه ماهه امسال چندین فقره استحصال فاقد مجوز زمین از دریا در استان بوشهر متوقف و برای مخالفان پرونده قضایی تشکیل شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار:22  تیر1398،کدخبر: 13980422000849،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین