پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۲۰۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
مدیرکل آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تسهیلات فراهم‌شده برای دانشجویان دوره دکتری که نمره قبولی آزمون زبان ارائه نداده‌اند، تشریح کرد.

شعار سال: ناصر غفوریعدل درباره تغییرات آزمون EPT اظهار کرد: نمره آزمون EPT تغییر نکرده است و فقط زمان بیشتری برای ارائه نمره زبان دانشجویان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل جدید، دیگر اعتبار قبولی در آزمون جامع دوره دکتری دانشجویان باطل نمی‌شود. دانشجویانی که نمره ۴۰ مشروطی را کسب کرده باشند تا زمان دفاع از رساله فرصت ارائه نمره قبولی زبان را دارند.

مدیرکل آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بیان کرد: دانشجویانی هم که در آزمون جامع قبول شدند ولی حتی نمره مشروطی در زبان را ندارند، تا یک‌ترم امکان ارائه نمره زبان را دارند و می‌توانند رساله خود را ثبت کنند. اگر این فرصت تمام شود باید از دانشگاه مرخصی بگیرند و یک چهارم شهریه را پرداخت کنند و تا نمره قبولی زبان را ارئه ندهند نمی‌توانند به دانشگاه بازگردند. دانشجویان باید بدانند که مرخصی‌هایشان در سنواتشان حساب می‌شود.

غفوریعدل گفت: دانشجویان دوره دکتری باید حد متوسطی از زبان را بدانند تا بتوانند در تحقیقات و انجام رساله خود از منابع خارجی کمک بگیرند.

وی در پاسخ به اینکه برخی دانشجویان سؤالات آزمون EPT را سخت یا غیراستاندارد می‌دانند، اضافه کرد: کسانی که ۲۰ بار امتحان داده‌اند و قبول نشده‌اند نمی‌توانند بگویند که تمام ۲۰ بار سؤالات مشکل داشته است. در بررسی پرونده دانشجویان نمره‌های ۹۸۰ هم مشاهده می‌شود. پس یعنی امکان قبولی در این آزمون حتی با نمره بالا هم وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت پی اچ دی تست، تاریخ 20 تیر 98، کد مطلب: -: www.phdtest.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
باید نمره مبنای قبولی برای همه دانشجوهای ازاد ۴۰ لحاظ شود!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین