پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به افتتاح ۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی تا پایان سال جاری، گفت: شمار اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان به بیش از ۱۵۰ واحد می‌رسد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی کاظمی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۳ اقامتگاه بوم‌گردی در استان فعال است و تا پایان سال نیز ۲۰ اقامتگاه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

کاظمی با تأکید بر لزوم نیازسنجی و امکان‌سنجی به‌منظور برگزاری دوره‌های آموزشی برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه گردشگری، افزود: ارائه آموزش‌های لازم، مؤثرتر از تشدید نظارت‌ها است و ما در این حوزه به دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.

وی تنوع قومیتی و فرهنگی و نیز وجود جاذبه‌های طبیعی را از مزیت‌های گردشگری خراسان شمالی برشمرد و گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی امروز طرفداران خود را پیداکرده است و باید نمونه‌های موفق استان در این حوزه را به‌عنوان الگو معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه بوم‌گردی فقط صدور مجوز نیست، عنوان کرد: داشتن طرح توجیهی و ظرفیت سنجی از الزامات صدور مجوز است، بنابراین افرادی که علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه و دریافت تسهیلات هستند باید علاوه بر آموزش‌های لازم، ظرفیت سنجی را مدنظر قرار دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی از تجهیز تمام اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان به کپسول آتش‌نشانی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، این مهم در دستور کار قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 7 مرداد 98، کد مطلب: 13980507000150: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین