پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۹۰ هزار مترمربع از پیاده‌روهای فضاهای شهری لرستان مناسب سازی شد.

 شعارسال :مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۹۰ هزار مترمربع از پیاده‌روهای فضاهای شهری لرستان مناسب سازی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان فاطمه زهرا توکلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در کشورهای توسعه‌یافته دسترسی فیزیکی منسوخ شده و دسترسی به اطلاعات مطرح است.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های انجام شده در بحث مناسب‌سازی سبب شد که در این راستا جزو استان‌های برتر و اول و دوم در سطح کشور باشیم، افزود: همین پیگیری‌ها باعث شد ۹۰ هزار مترمربع مناسب‌سازی پیاده‌روها را در فضاهای شهری داشته باشیم.

توکلی گفت: سال گذشته حداقل ساختمان ستادی ۶ تا از دستگاه‌های استان، بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد مناسب‌سازی شدند.

وی اضافه کرد: مناسب‌سازی چک‌ لیستی دارد که خیلی از آیتم‌ها را درنظر می‌گیرد و تیمی ارزیابی می شود، در شهرهای ازنا و الیگودرز کارهای خوبی در بحث موانع پیاده‌روها انجام شده است.

توکلی اظهارداشت: سال قبل به کمک دادستان حکم تخریب برای برخی از اماکن عمومی که تعرض کردند صادر شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: همیشه در بحث مناسب‌سازی مطرح کردیم که معلولیت یک تهدید بالقوه است، تصادف، سقوط از ارتفاع و حوادث کار همیشه وجود دارد وسالمندان، کودکان و بانوان در مقاطعی کم‌توان می‌شوند، براین اساس امر مناسب‌سازی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و نظارت مستقیم مهندسین ناظر این حساسیت را ایجاد می کند تا ضوابط مناسب‌سازی رعایت شود.

توکلی اضافه کرد: در بحث مناسب‌سازی اتفاقات خوبی افتاده اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله داریم. شهرداری‌ها همکاری خوبی در امر مناسب‌سازی داشته اند.

وی ادامه داد: ساخت برخی از ساختمان‌ها مربوط به قبل از پیگیری‌های ما درخصوص مناسب‌سازی است و عملاً امکان بازسازی آنها وجود ندارد اما در ساختهای جدید باید ضوابط مناسب‌سازی رعایت شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود:براساس موافقت سازمان برنامه و بودجه بخشی از اعتبارات دستگاه‌ها به امر مناسب‌سازی اختصاص خواهد یافت.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار8مرداد 98،کدخبر: 83418198، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
همین پیگیری‌ها باعث شد ۹۰ هزار مترمربع مناسب‌سازی پیاده‌روها را در فضاهای شهری داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین