پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۱۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
محمد اسلامی وزیر راه‌وشهرسازی گفت: با حمایتی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام داده تعمیر منازل سیل زدگان لرستان به پایان رسیده و تا پایان این ماه این اتمام تعمیرات به طور کامل، اعلام می‌شود.
شعار سال:وزیر راه‌وشهرسازی گفت: با حمایتی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام داده تعمیر منازل سیل زدگان لرستان به پایان رسیده و تا پایان این ماه این اتمام تعمیرات به طور کامل، اعلام می‌شود.
 محمد اسلامی ظهر امروز در آئین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در لرستان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز در تمامی حوزه‌ها فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در اوج اقتدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی کشور در سیل لرستان عملکرد خوبی داشتند، افزود: دستگاه‌های اجرایی کشور و مردم در سیل لرستان همانند دوران دفاع مقدس در راستای کمک به مردم سیل‌زده اقدامات جهادی بسیاری انجام دادند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: با گذشت چهار ماه از سیل لرستان اقدامات راهداری و ساختمانی زیادی انجام شده است و امروز راه ارتباطی هیچ کدام از روستا‌های لرستان قطع نیست.

اسلامی با اشاره به اینکه مردم نگران این بودند که جاده خرم‌آباد به پلدختر با توجه به آسیب‌های زیادی که از سیل دیده شاید دوباره بازسازی نشود، تصریح کرد: در طراحی مسیر جدید جاده خرم‌آباد به پلدختر تمام اصول مهندسی و زمین شناسی در نظر گرفته شده است.

وی به همکاری قرارگاه خاتم در ساخت این محور اشاره و خاطرنشان کرد: جاده جدید خرم‌آباد_پلدختر ۱۲ متر عرض و ۸۵ کیلومتر طول دارد و در این جاده پل‌ها و تونل‌های زیادی وجود دارد و تا زمانی که این جاده ساخته شود باید جاده قدیم برای تردد مردم بازسازی شود.

وزیر راه و شهرسازی لرستان تکمیل شبکه ریلی را از اولویت‌های دولت برشمرد و گفت: پروژه قطار دورود به خرم‌آباد و از خرم‌آباد به پلدختر نیز از اولویت‌های دولت بوده و امیدواریم بر اساس پیش‌بینی‌ها مطالعات مهندسی آن را تکمیل کنیم و در اختیار پیمانکاران بگذاریم.

وی یادآور شد: امروز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حمایتی که انجام داده تعمیر منازل سیل زدگان لرستان به پایان رسیده و تا پایان این ماه این اتمام تعمیرات اعلام می‌شود.

اسلامی جابه‌جایی منازل از حریم رودخانه را از فرصت‌های سیل دانست و گفت: با اراضی که وزارت راه و شهرسازی تأمین کرد منازل در حریم رودخانه جابه جا شده و منازل جدید در حال ساخت است و با اقدامات صورت گرفته دیگر خانه‌ای در حریم رودخانه‌ها در استان لرستان وجود نخواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم وزارت نیرو و دستگاه‌های مربوطه بدنه‌سازی رودخانه‌ها را در دستور کار داشته باشند تا لرستان از آب خروشانی که در رودخانه‌ها در جریان خواهد بود در امان باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک،تاریخ انتشار:17مرداد1398،کدخبر:۹۱۶۷۷۶،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
امروز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حمایتی که انجام داده تعمیر منازل سیل زدگان لرستان به پایان رسیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین