پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار از تمامی خبرنگاران عزیز دعوت می کند با به اشتراک گذاشتن کلیپ تبریک روز خبرنگار بانک پاسارگاد در صفحه‌ی خود به صورت پست پابلیک و درج هشتگ #جامپاسارگادخبرنگار98 در مسابقه اینستاگرامی " روز خبرنگار" بانک پاسارگاد شرکت کرده و به قید قرعه برنده جایزه باشند.
شعارسال:بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار تمامی خبرنگاران را به شرکت در مسابقه اینستاگرامی " روز خبرنگار" بانک پاسارگاد فرا خوانده است.

 بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار از تمامی خبرنگاران عزیز دعوت می کند با به اشتراک گذاشتن کلیپ تبریک روز خبرنگار بانک پاسارگاد در صفحه‌ی خود به صورت پست پابلیک و درج هشتگ #جامپاسارگادخبرنگار98 در مسابقه اینستاگرامی " روز خبرنگار" بانک پاسارگاد شرکت کرده و  به قید قرعه برنده جایزه باشند.

کلیپ فوق را از لینک درج شده در سایت بانک به نشانی: https://www.bpi.ir/uploads/khabarnegar98.mp4 یا قسمت Bio صفحه‌ی اینستاگرام بانک و یا کانال تلگرام بانک به نشانی: @bankpasargadtelegram دانلود کنید.

در کپشن پست به جز درج هشتگ #جامپاسارگادروزخبرنگار98 لازم است صفحه‌ی اینستاگرام بانک پاسارگاد به نشانی:  https://bit.ly/2YMCc9j تگ یا منشن شده باشد. همچنین بعد از شرکت در مسابقه، پست قرارداده شده را به همراه کارت خبرنگاری معتبر خود برای صفحه‌ی بانک به صورت دایرکت ارسال کنید تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوید.

مهلت شرکت از 17 الی 25 امرداد 1398 تعیین شده است.

مسابقه اینستاگرامی

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری مرور نیوز،تاریخ انتشار:17مرداد1398،کدخبر:95991،www.moroornews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین