پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹
استاندار خراسان جنوبی گفت: سه شرکت در مناقصه اتصال خراسان جنوبی به راه آهن سراسری شرکت کردند که در مرحله ارزیابی قرار دارند و امید است مراحل اجرایی راه آهن به زودی آغاز شود.

شعارسال: محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی شا‌مگاه شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: علیرغم همه محدودیت‌هایی که در کشور وجود دارد اما با پیگیری‌های انجام شده‌، موفق شدیم یک قطعه 32 کیلومتری از مسیر ریلی بیرجند ـ یونسی گناباد را به مناقصه بگذاریم.

وی بیان کرد: اتصال خراسان جنوبی به راه آهن سراسری از مطالبات به حق و جدی مردم استان است که برای تحقق این مهم دو برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت در دستور کار قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت:یکی از دلایل عدم سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به دلیل قیمت اراضی است که باید قیمت زمین در استان را کاهش دهیم.

معتمدیان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار اگر بنا است در استان سرمایه‌گذاری کند باید بسته‌هایی به عنوان مشوق در اختیار وی قرار بگیرد که یکی از این مشوق‌ها واگذاری زمین است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:20مرداد1398 ، کدخبر: 2073216: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین