پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۳۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
استاندار خراسان‌ جنوبی گفت: عملیات اجرایی پروژه ۳۲ کیلومتری راه‌آهن بیرجند به قاین پس از برگزاری مناقصه و مشخص شدن برنده آن، به زودی آغاز می‌شود.

شعار سال: محمدصادق معتمدیان، شب گذشته سوم شهریور، در اولین همایش خراسان جنوبی در مسیر پیشرفت اظهار کرد: باتوجه به پیشران‌های اقتصادی، چشم‌انداز روشنی را در استان می‌بینیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه همه جانبه نیازمند تکمیل زیرساخت‌ها هستیم، افزود: علی رغم ظرفیت‌های بالای استان در بخش‌های سرمایه گذاری به خصوص بخش خصوصی با مشکل مواجه هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های جدی ما در استان احداث و تکمیل زیرساخت‌ها است، تصریح کرد: کم آبی و خشکسالی چندین ساله مشکلات جدی را برای مردم و صنعتگران ایجاد کرده و نیازمند ارائه برنامه‌ای برای بهره برداری از منابع موجود آب استان هستیم.

معتمدیان ادامه داد: نداشتن این برنامه باعث شده در این سال‌ها در بخش‌هایی توسعه پیدا کردیم که نیاز نبوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با رایزنی با وزیر نیرو تدوین سند سازگاری با شرایط کم آبی در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: لازم است فعالان حوزه‌های اقتصادی در استان با هماهنگی یکدیگردر راستای ترویج فرهنگ کار و تلاش و کارآفرینی قدم بردارند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر هم افزایی بین بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی، تصریح کرد: متاسفانه شاهد خام فروشی محصولاتاستراتژیک استان هستیم.

معتمدیان ادامه داد: به منظور فرآوری محصولات استراتژیک به دنبال فراهم آوردن منابع خوبی از طریق بانک‌ها و بخش‌های مختلف کشور برای این موضوع هستیم که امیدواریم با همکاری بخش خصوصی شاهد پویایی بیشتر باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکهبرخی از محصولات استراتژیک استان کمتر از یک درصد فرآوری می‌شوند، خاطرنشان کرد: همایش ملی عناب در استان برگزار شد که اقدامی مهم و ارزشمند در معرفی محصولات استراتژیک استان بود.

معتمدیان ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه ۳۲ کیلومتری راه آهن بیرجند به قاین پس از برگزاری مناقصه و مشخص شدن برنده آن، به زودی آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای اتصال خراسان جنوبی به ارتباط ریلی دو پروژه هدف‌گذاری شده‌است که پروژه اول اتصال شهرستان بیرجند به ایستگاه یونسی شهرستان گناباد در خراسان رضوی است و در این خصوص در یک هفته گذشته هیات دولت این اجازه را داد که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور که از شرکت‌های دولتی وزارت راه و شهرسازی است، اجازه داشته باشد با بخش خصوصی قرارداد منعقد کند.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: قطعه‌ای را از سمت بیرجند به قاینات از محل اعتبارات دولتی آغاز کرده‌ایم که مراحل مطالعه، مناقصه و بازگشایی پاکت‌ها انجام شد و یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه راه‌آهن برنده این مناقصه شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 4 شهریور 98، کد مطلب: 98060401614: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
1
لازم است فعالان حوزه‌های اقتصادی در استان با هماهنگی یکدیگردر راستای ترویج فرهنگ کار و تلاش و کارآفرینی قدم بردارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
ایران نیازمند یک راه اهن شرقی غربی برای اتصال چین،پاکتان و افغانستان به عراق است و همچنین یک راه آهن شرقی، شمال غربی می خواهد تا سه کشور یاد شده را به ترکیه وصل کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین